اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208237685123452
در دسترس نیست

بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتومات کدام هستند؟

کد: 140208237685123452

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران میتواند در کاهش هزینه ها و زمان شما تاثیر گذار باشد. تعمیرگاه های غیر حرفه ای توانایی تشخیص مشکلات گیربکس اتومات را ندارند و ممکن است با تشخیص اشتباه هزینه تعمیرات را افزایش دهند

بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتومات کدام هستند؟
بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتومات کدام هستند؟

با انتخاب بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک میتوانید از ارائه خدمات حرفه ای بهره مند شوید. تعمیرگاه های غیر تخصصی توانایی تشخیص ایرادات جعبه دنده های اتومات را ندارند

5 تا از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در تهران

برای رفع نیاز تعمیرات گیربکس اتوماتیک خود در تهران می توانید به مراکزی که در نقاط مختلف این کلانشهر ایجاد شده است مراجعه نمایید. ممکن است بخواهید از خدمات تعمیر گیربکس با بالاترین کیفیت بهره مند شوید. در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت خدمات، تعمیرگاه های معتبر و معروف تهران را انتخاب کنید. مراکز زیر تعدادی از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک واقع در تهران هستند.

تعمیرگاه تک گیربکس

تعمیرگاه تک گیربکس یکی از مراکزی است که به عنوان بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته می شود. این مرکز توسط نیروهای متخصص و مجرب برای ارائه خدمات به مشتریان پشتیبانی می شود. کارشناسان تعمیرگاه تک گیربکس به انواع مدل های گیربکس اتوماتیک آشنا هستند و به خوبی میتوانند مشکلات آنها را تشخیص و برطرف کنند.

تعمیرگاه تخصصی تک گیربکس از یک تیم حرفه ای و باتجربه تشکیل شده است و دارای بهترین و مجهزترین امکانات بروز دنیا است.

تعمیرگاه فوق تخصصی تک گیربکس به صورت رایگان عیب یابی انواع گیربکس های اتوماتیک خودرو را انجام میدهند. در مرحله بعد بهترین راه حل را برای رفع خرابی گیربکس پیشنهاد می شود. مشتریان با مراجعه به تعمیرگاه تک گیربکس از مزایایی همچون گارانتی یکساله خدمات، یدک کشی رایگان در تمامی نقاط تهران و پشتیبانی مستمر برخوردار می شوند.

همچنین می توانید برای مشاوره رایگان در خصوص مشکلات گیربکس خودروی خود با کارشناسان تک گیربکس تماس گرفته و از آنها مشاوره بگیرند.

آدرس تعمیرگاه تک گیربکس: تهران، انتهای یادگار امام، سی متری جی، پلاک 193

تعمیرگاه اقای اتومات

بسیاری از بازدیدکنندگان مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک مایلند از خدمات تعمیرگاه های مجرب استفاده کنند. سرویس گیربکس تخصصی اقای اتومات گزینه مناسبی برای این نوع مشتریان است. این مرکز دارای سابقه 30 ساله در تعمیر گیربکس است و یکی از با سابقه ترین مراکز در تهران به شمار می رود.

آقای اتومات تمامی خدمات خود را همراه با ارائه گارانتی در اختیار مشتریان قرار میدهد. استفاده از خدمات این مرکز مزایای مختلفی از جمله خدمات در محل، تعویض روغن و خدمات ویژه برای جانبازان و افراد دارای معلولیت را برای مشتریان به همراه دارد.

آدرس تعمیرگاه آقای اتومات: میدان ملت، خیابان طاهر، پلاک ۴۹

تعمبرگاه تخصصی مکران

شما نیز ممکن است از آن دسته مالکانی باشید که برای خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک یک خودروی لوکس رده بالا درخواست می دهید. در این صورت مراجعه به مرکز تخصصی مکران تامین کننده نیاز شما خواهد بود. این تعمبرگاه تخصصی با بکارگیری نیروهای متخصص در تلاش است تا خدمات تعمیرات گیربکس اتوماتیک رضایت بخشی را ارائه دهد.

آدرس تعمیرگاه مکران: پاسداران، میدان هروی، خیابان مکران جنوبی، بین خیابان ۱۳ و ۱۵، پلاک ۵

تعمیرگاه اتوکار

اتوکار یکی دیگر از تعمیرگاه های خودرو در تهران است که توانسته نام خود را در لیست بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک تهران قرار دهد. انجام خدمات تعمیر انواع گیربکس خودرو در این تعمیرگاه در دستور کار قرار دارد. دارندگان خودروهای گران قیمت نیز می توانند برای عیب یابی خودروی خود از این مجموعه کمک بگیرند.

مجموعه اتوکار از ابزارهای بسیار دقیقی برای تشخیص ایرادات انواع گیربکس های اتومات استفاده می کند. پس از تشخیص صحیح مشکلات گیربکس، مناسب ترین روش برای برآوردن نیازهای مشتری ارزیابی می شود.

آدرس تعمیرگاه اتو کار: فلکه سوم تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین چهارراه ۱۳۳ و ۱۳۵، پلاک ۱۳۴

مجموعه تخصصی تعمیرکار

مجموعه تعمیرکار نمونه دیگری از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در تهران است. این مجموعه را می توان یکی از قدیمی ترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک پایتخت نامید.

زمانی که خودرویی برای رفع ایراد به این مرکز منتقل می شود، کارشناسان با دقت بالایی آن را عیب یابی کرده و راه حل مناسبی برای رفع آسیب دیدگی خودرو اتخاذ می کنند. این تعمیرگاه ظرفیت حل مشکل گیربکس اتوماتیک بسیاری از مدل های خودرو را دارد.

آدرس مجموعه تخصصی تعمیرکار: میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده

منبع: پارت نیوز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه گیرکس تک به صورت تخصصی و تضمینی انجام میشود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید