اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208107661423452
در دسترس نیست

7 ماشین ارزان دنده اتومات در بازار ایران

کد: 140208107661423452

، تهران , (اخبار رسمی): ارزان ترین خودروهای اتوماتیک در بازار ایران که میتوانید با توجه به بودجه خودتان و مزایا و معایب هرکدام از آنها را انتخاب کنید. ماشین های دنده اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی رانندگی آسانتری دارند. تعویض دنده در خودروهای اتوماتیک به صورت خودکار انجام میشود و نیازی به دخالت راننده نیست

7 ماشین ارزان دنده اتومات در بازار ایران
7 ماشین ارزان دنده اتومات در بازار ایران

7 مورد از ارزان ترین خودروهای اتوماتیک در بازار ایران کدام هستند،با مطالعه این مقاله میتواند با توجه به بودجه خودتان یکی از ماشین های دنده اتومات ارزان را انتخاب کنید

ارزان ترین خودروهای اتوماتیک ایران

امروزه به دلیل عوامل متعددی که بیشتر به زندگی شهری و شهرنشینی مربوط می شود، رانندگان از خودروهای دنده دستی خسته شده اند و تمایل بیشتری به انتخاب خودروهای دنده اتوماتیک دارند. خودروهای دنده اتوماتیک مزایای زیادی نسبت به خودروهای دنده دستی دارند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد عوامل موثر در این انتخاب صحبت کنیم و اگر تصمیم به خرید خودرویی با گیربکس اتوماتیک دارید، مدل هایی متناسب با بودجه شما معرفی می کنیم.

عوامل موثر در خرید خودرو با گیربکس اتوماتیک

همانطور که گفتیم دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود رانندگان به فکر خرید خودروی اتوماتیک بیفتند. در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

مشکل در رانندگی با خودروهای با گیربکس دستی

از آنجایی که برای رانندگی با خودرویی با گیربکس دستی، راننده باید به طور مداوم کلاچ را برای تعویض دنده درگیر کند، این کار برای شهرهای بزرگ با ترافیک سنگین مانند تهران می تواند بسیار خسته کننده باشد. از این رو رانندگان برای رهایی از این وضعیت آزاردهنده و آرامش بیشتر به سراغ خرید خودروهای اتوماتیک می روند، البته این خودروها به دلیل تجهیزات پیشرفته تر، قیمت بیشتری نسبت به خودروهای دستی دارند.

ناتوانی جسمی

عامل مهم دیگری که در این تصمیم موثر است، نقص جسمانی راننده است. بسیاری از کسانی که از ناتوانی های جسمی رنج می برند یا در سنین بالا هستند، برای راحتی بیشتر باید به دنبال خودرویی با گیربکس اتوماتیک باشند.

مزایای خودرو با گیربکس اتوماتیک

یک خودروی گیربکس اتوماتیک از جهات مختلفی نسبت به خودروهای دنده دستی برتری دارد، از جمله خستگی کمتر راننده در فواصل طولانی و ثابت. همچنین در مواقع خطر که راننده نیاز به عکس العمل سریع دارد، نیازی به تعویض دستی دنده نیست و با ترمزگیری مشکل برطرف شده و از تصادفات احتمالی جلوگیری می شود.

مهمتر از همه این که این مدل خودرو بهترین گزینه برای افراد مبتدی به حساب می آید که هنوز تسلط کافی بر خودرو و رانندگی ندارند. زیرا باعث می شود راننده استرس کمتری داشته باشد.

معایب خودروهای با گیربکس اتوماتیک

اگر بخواهیم از معایب گیربکس اتوماتیک صحبت کنیم، موضوع مهم قیمت بالاتر آن است. از نظر نگهداری هزینه بیشتری دارد زیرا قطعات آن حساس تر است و روغن مورد نیاز گران تر است.

ارزان ترین ماشین های اتوماتیک

  • ماشین برلیانس H230 اتوماتیک

خودروی اتوماتیک برلیانس H230 با موتور 1.5 لیتری با قدرت 102 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر و گیربکس شش سرعته AMT می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که قصد خرید خودروی دنده اتوماتیک با قیمت پایین را دارند.

این خودرو از موتور 4 سیلندر بهره می برد که شتاب 0 تا 100 را در 12.4 ثانیه طی می کند و می تواند 175 کیلومتر را در یک ساعت طی کند.

  • ماشین اتوماتیک دانگ فنگ H30 کراس

دانگ فنگ اچ سی کراس خودروی چینی است که وارد گروه ارزان ترین خودروهای اتوماتیک می شود و خرید آن به صرفه است.

این خودرو در اواخر سال 2015 وارد ایران شد. اچ سی کراس از موتور 4 سیلندر tu5 با قدرت 105 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 در 12.5 ثانیه بهره می برد که قادر است 183 کیلومتر در ساعت را طی کند.

  • ماشین کوییک اتوماتیک

در میان خودروهای اتوماتیک ساخت شرکت سایپا، کوییک ارزان ترین خودروی گیربکس اتوماتیک است و در دو نسخه پلاس و آر پلاس عرضه می شود. البته هر دو مدل دستی و اتوماتیک موتور یکسانی دارند و تفاوت قیمت آنها به دلیل گیربکس اتوماتیک پانچ بلژیک (CVT) است که برای گشتاور بالای 240 نیوتن متر طراحی شده است.

  • ماشین جک J4 اتوماتیک

یکی دیگر از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک موجود در بازار ایران جک J4 است که اخیراً با آپشن‌ها و امکانات جدیدتری از جمله سیستم VVT که حداکثر 103 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، به آن اضافه شده است. همچنین شامل امکاناتی مانند:

  •    ماشین دنا پلاس اتوماتیک

گزینه بعدی برای ارائه ارزان ترین خودروهای اتوماتیک در ایران، خودروی دنا پلاس است که نسبت به گزینه های قبلی محبوبیت بیشتری دارد. این خودرو دارای موتور توربوشارژ TC7 یا EF7 است و قدرت انتقال 150 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن متر گشتاور را به گیربکس 6 سرعته DAE دارد. خودرو دنا پلاس به دلیل داشتن ظاهری جذاب، آپشن های متنوع و قیمت مناسب در ایران طرفداران زیادی دارد.

  • ماشین پژو پارس اتوماتیک

با خرید این خودروی اتوماتیک می توانید یک سدان معتبر و جادار با لوازم یدکی ارزان و قابلیت های فنی داشته باشید.

  • ماشین پژو 207 اتوماتیک

این خودرو با طراحی زیبا، امکانات مناسب و لوازم یدکی فراوان و نسبتا ارزان می تواند انتخاب خوبی باشد.

منبع: خبرنامه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه گیرکس تک به صورت تخصصی و تضمینی انجام میشود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید