اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208307695523452
در دسترس نیست

مزایا و معایب جیلی امگرند 7 که بهتر است بدانید

کد: 140208307695523452

، تهران , (اخبار رسمی): خودروهای جیلی یکی از محصولات پرطرفدار چینی است که وارد بازار ایران شده که قیل از خرید آن بهتر است مزایا و معایب جیلی امگرند 7 را بدانید و بعدا اقدام به خرید کنید. جیلی امگرند 7 در سایر کشورهایی اروپایی عرضه شده و 4 ستاره به خود اختصاص داده است

مزایا و معایب جیلی امگرند 7 که بهتر است بدانید
مزایا و معایب جیلی امگرند 7 که بهتر است بدانید

معایب و مزایای جیلی امگرند 7 که بهتر است بدانید. خودروهای جیلی طرفداران زیادی در بازار ایران دارد و یکی از معایب بسیار بزرگ آن کمبود قطعات و گران بودن آنها است

درباره جیلی امگرند و معایب آن بیشتر بدانید

جیلی امگرند 7 یکی از محبوب ترین خودروهای چینی است که در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد. برند جیلی یکی از معروف ترین برندهای چینی است که محصولات زیادی را روانه بازار کرده است. این خودرو در بسیاری از کشورهای اروپایی به فروش می رسد و طرفداران خود را دارد. همانطور که می دانید همه خودروها مزایا و معایبی دارند که باید به آنها توجه کنید.

معایب Geely Mgrand 7 را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید. بهتر است بدانید که این خودرو یکی از پرفروش ترین خودروهای چینی است که امکانات زیادی دارد. همانطور که می دانید خریداران به نقاط ضعف خودروها بسیار حساس هستند و ابتدا نقاط ضعف را بررسی می کنند. برای آشنایی با خودروی جیلی امگرند 7 بهتر است با امکانات و مشخصات آن آشنا شوید.

مشخصات فنی جیلی امگرند 7

  • موتور این خودرو 4 سیلندر از نوع 16 سوپاپ است.
  • حجم موتور این خودرو 1792 سی سی است.
  • حداکثر گشتاور این محصول 172 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است.
  • حداکثر قدرت جیلی امگرند 138 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه است.
  • شتاب صفر تا 100 این خودرو 12 ثانیه است.
  • حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر بر ساعت است.
  • جیلی امگرند 7 1280 کیلوگرم وزن دارد.
  • دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 میباشد.
  • مصرف سوخت ترکیبی این محصول 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

با مزایا و معایب جیلی امگرند 7
معایب Geely Mgrand 7 همیشه مورد بررسی قرار می گیرد. اما بهتر است بدانید که این خودرو مزایای خود را دارد. برخی از مزایای جیلی امگرند به شرح زیر است:

1. دارای ایمنی معتبر:

برخلاف بسیاری از خودروهای چینی، این خودرو در تست ایمنی به چهار ستاره دست یافت. این آزمون توسط موسسه اروپایی Euroencap برگزار می شود. جیلی امگرند 7 با کسب این نتیجه توانست وارد بازار اروپا شود. در حالی که بسیاری از خودروهای چینی اجازه ورود به این بازار را نداشته اند.

2. امکانات رفاهی:

این خودرو در داخل کشور مونتاژ نمی شود و وارداتی است. به همین دلیل امکانات رفاهی فوق العاده ای دارد و توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند. برخی از امکانات رفاهی جیلی امگرند 7 به شرح زیر است:

سنسور فشار باد لاستیک، چراغ اتوماتیک و روز، سانروف، نمایشگر و سیستم چند رسانه ای، چراغ عقب و...

معایب جیلی امگرند 7

1. کیفیت رانندگی:

معایب جیلی امگرند 7 بیش از آن چیزی است که تصور می کنید. همانطور که می دانید کیفیت رانندگی و سواری خوب از مهم ترین ویژگی های یک خودرو است. بهتر است بدانید که کیفیت رانندگی جیلی امگرند 7 بسیار پایین است. دلیل این امر وجود نقاطی است که دید راننده را کاهش می دهد. این نقاط ستون هایی هستند که در جلوی خودرو قرار دارند و بسیار ضخیم هستند.

2. سیستم ترمز:

کاستی های جیلی امگرند 7 در سیستم ترمز نیز قابل مشاهده است. سیستم ترمز این خودرو یکی از ساده ترین سیستم های ترمز است. سیستم این خودرو فاقد سیستم کنترل سرعت فرود، ترمز کمکی و ... است. این امر منجر به افزایش مدت توقف خودرو شد. بنابراین هنگام استفاده از این وسیله نقلیه باید دقت بیشتری داشته باشید و از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

3. قطعات گران قیمت و کمیاب بودن آنها:

معایب جیلی امگرند 7 تا حد زیادی بر قیمت قطعات آن تاثیر می گذارد. قیمت قطعات جیلی امگرند 7 بسیار بالاست و این مشکل یکی از مهمترین معایب این خودرو است. گاهی اوقات قطعات این خودرو به قدری کمیاب هستند که یافتن آنها غیرممکن خواهد بود. در مجموع می توان گفت که این خودرو خدمات پس از فروش خوبی ندارد. اگر قطعات این خودرو نیاز به تعویض دارد، باید به شهرهای بزرگ بروید.

4. معایب جیلی امگرند 7 و نامناسب بودن بازار دست دوم:

معایب جیلی امگرند 7 به همین جا ختم نمی شود. جیلی امگرند 7 بازار دست دوم ضعیفی دارد و به راحتی نمی توانید این خودرو را بفروشید. این کاملا طبیعی است و افراد کمی این خودرو را خریداری می کنند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اکثریت بازار فروش خودرو در چین به این صورت است و افراد کمی آن را خریداری می کنند.

5. کیفیت پایین برخی از قطعات:

معمولا برخی از خودروسازان چینی از قطعاتی استفاده می کنند که کیفیت بالایی ندارند. مواد به کار رفته در ساخت قطعات بی کیفیت هستند. به عنوان مثال روکش چرمی صندلی ها با کمترین کیفیت ممکن تولید می شود. بنابراین پس از مدت کوتاهی خراب می شوند و مشتریان باید آنها را تعویض کنند.

کاستی های جیلی امگرند 7 را جدی بگیرید و قبل از خرید به آنها توجه کنید. بهتر است از سایت های معتبر و به روز استفاده کنید.

منبع: fardanews.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه گیرکس تک به صورت تخصصی و تضمینی انجام میشود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]