اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149850005

اصول نگارش خبر -26

حضور در رسانه ها باعث اقتدار شما می شود

کد: 13950713149850005

https://goo.gl/mPU4l5

، تهران , (اخبار رسمی): هدف اصلی در تهیه خبر این است که رسانه ها خبر شما را منتشر کنند و از این طریق رابطه موثری با رسانه ها و مشتریان خود داشته باشید. مطرح شدن در رسانه ها سبب می شود تا شما از انتقادهایی که از کارتان شده است آگاه شوید و سریع اقدام به برطرف کردن این اشتباهات کنید.

حضور در رسانه ها باعث اقتدار شما می شود

انتشار خبر در رسانه ها سبب برقراری رابطه موثر و سازنده با مشتریانتان می شود

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی هدف اصلی شما از تهیه خبر در مورد کالا یا  خدمت خاصی که ارایه می دهید جلب توجه رسانه ها است . اگر خبری که تهیه می کنید مورد توجه رسانه ها قرار نگیرد  نخواهید توانست خبر خود را در رسانه ها منتشر کنید . با جلب نظر یک رسانه می توانید هر چه بیشتر در رسانه ها مطرح شوید  و کالا یا خدمت خود را معرفی کنید .

با جلب توجه رسانه ها هم زمینه را برای انتشار اخبار بیشتر در مورد کار  خودتان را فراهم می کنید  و هم می توانید توجه  مصرف کنندگان را به  محصول شرکت خود یا خدمتی که ارایه میدهید جلب کنید .این منفعتی دو جانبه است  و باعث افزایش سرعت رشد شرکت شما می شود .  

قرار گرفتن در مرکز توجه رسانه ها سبب می شود تا از انتقادهایی که مردم از کارتان دارند هم آگاه  شوید و سریع در جهت اصلاح این مشکلات قدم بردارید و این کار به بقای کار شما  کمک می کند. بی توجهی به نظر مصرف کنندگان به مروز زمان اعتبار شما را  از بین می برد بنابراین به مصرف کنندگان کالاهای خود توجه داشته باشید و بدانید اگر روزی آنها از شما حمایت نکنند باید از بازار خارج شوید.

برای صاحبان مشاغل تهیه خبر  علاوه بر خبر رسانی به معنای   برقرار کردن یک رابطه موثر و سازنده با مصرف کنندگان است. شما می توانید از طریق خبرهایی که منتشر می کنید مستقیم با مشتریانتان در ارتباط باشید و اطلاعات جدید در مورد محصولاتتان را در اختیار انها قرار دهید  و از نیازهای آنها نیز مطلع شوید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]