اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013212710005

در راستای بهبود اطلاع رسانی اقتصاد خصوصی و دانش بنیان رخ داد

امضا تفاهم همکاری بین عصرایران و اخباررسمی

کد: 13951013212710005

https://goo.gl/VE2D9N

، تهران , (اخبار رسمی): تفاهم نامه «رسانش» در راستای خبرسازی هرچه بهتر شرکت‌های بخش‌خصوصی و دانش‌بنیان در فضای رسانه‌ای، مابین عصرایران و اخباررسمی امضا شد.

امضا تفاهم همکاری بین عصرایران و اخباررسمی

به گزارش اخبار رسمی، در راستای اطلاع‌رسانی و خبرسازی برای بنگاه‌های بخش‌خصوصی و دانش‌بنیان، نخستین نیوزوایر ایران «اخباررسمی» تفاهم‌نامه رسانه‌ای را با عصرایران به امضا رساند.

این تفاهم‌نامه در قالب پروژه‌ای رسانه‌ای با نام «رسانش» مابین اخباررسمی و دیگر خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، وب‌سایت و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آغاز شد تا موج خبرسازی بنگاه‌های اقتصادی در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

لازم به ذکر است که تاکنون بیش از 3 خبرگزاری، 2 روزنامه، 35 سایت و پایگاه اطلاع‌رسانی به جمع تیم «رسانش» پیوسته اند و نزدیک به 180 سایت خبری تخصصی و عمومی دیگر نیز در دست بررسی قرار دارند.

بنا بر همین گزارش بزرگترین مشکلات بنگاه‌های اقتصادی کشور عدم خبرسازی و اطلاع رسانی شرکت‌های بخش‌خصوصی و دانش‌بنیان است و بر اساس نیاز فضای تولیدی، خبرسازی و معرفی کالاهای ساخت داخل، همایش و رویدادها، استارت‌آپ‌ها و برندسازی و ... برای مشتریان داخلی و خارجی اهمیت به سزایی پیدا می‌کند.

گفتنی است با راه اندازی بخش «اخبار شرکت‌ها» در سایت تحلیلی عصر ایران، اخبار شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های بخش خصوصی از این پس در این بخش منتشر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]