اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221245757

پاسخ معاون شهردار به برخی تذکرات اعضای شورا:

هتل قصر در مشهد برای استفاده کارکنان شهرداری است

کد: 13951027221245757

https://goo.gl/CPq7Cr

، تهران , (اخبار رسمی): معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران گفت: هزینه های اجرای پل طبقاتی صدر و نیز تونل نیایش به تفکیک وجود دارد و ما آن را برای اعضای شورا ارسال کردیم و اگر بخواهند دوباره این کار را انجام خواهیم داد.

هتل قصر در مشهد برای استفاده کارکنان شهرداری است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی در سیصد و بیستمین جلسه شورا و در پاسخ به برخی تذکرات اعضای شورا گفت: شهرداری هتلی در مشهد برای استفاده کارکنان اجاره کرده است و هیچ استفاده دیگری از این هتل نکرده است .

وی ادامه داد: این امر هم مربوط به امسال نیست و چندین سال است که در راستای رفاه کارکنان شهرداری و زیارت امام رضا (ع) هتل قصر مشهد را اجاره کردیم تا کارکنان شهرداری بتوانند در طول سال به سفر زیارتی مشهد مقدس بروند.
وی ادامه داد: در مورد بحث تبلیغات تلفنی نیز باید بگویم اینکه این نظر سنجی ها از سوی شهرداری تهران بوده و تبلیغاتی صورت گرفته باشد نیاز به اثبات و قطعی شدن دارد. در حال حاضر ما یک سامانه 137 داریم که شهروندان برای طرح شکایات و خواسته های خود، در این سامانه اعلام پیام می کنند در صورت عدم رسیدگی پیامشان را به سامانه 1888 اعلام می کنند و این سامانه پیگیر درخواست شهروندان خواهد بود تا مشخص شود درخواستشان محقق شده یا نه . لذا تبلیغاتی در این فضا در کار نیست.
امانی همچنین در خصوص اعلام هزینه های پل طبقاتی صدر نیز گفت: ما دو بار به صورت مکتوب هزینه های اجرای پل طبقاتی صدر و تونل نیایش را به تفکیک برای اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارسال کردیم و هیچ چیز پوشیده ای در این زمینه نداریم. هزینه های این پروژه ها کاملا روشن است و اگر اعضای شورا بخواهند باز هم برایشان ارسال خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]