کد: 13951029222535926

علیزاده برای طرفدارانش در برج میلاد خواند

کد: 13951029222535926

https://goo.gl/4H1BnU

، تهران , (اخبار رسمی): محمد علیزاده یک روز پس از انتشار جدیدترین مجموعه‌اش در برج میلاد تهران روی صحنه رفت تا باز هم شبی خاطره انگیز را برای طرفدارانش رقم بزند.

علیزاده برای طرفدارانش در برج میلاد خواند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، محمد علیزاده  شب گذشته دوشنبه 27 دی ماه،کنسرتش را با یکی از آهنگ های پرمخاطبش شروع کرد. او پس از اتمام این قطعه و خوش‌آمدگویی به حضار گفت:«امیدوارم کنسرت امشب برای ما و شما خاطره‌انگیز باشد. استیج برای من مقدس است چون اولین کنسرت رسمی‌ام را در این سالن برگزار کردم و آن موقع هم در جشنواره فجر بود. خوشحالم که باز هم در جشنواره فجر با سانس‌های بیشتر و دیدارهای بیشتر حضور دارم.

«برادر» دومین قطعه این خواننده برای کنسرتش بود که با سُلوی ویُلن «اشکان موسوی» و همراهی تکنوازی فلوت «داوود اریکه» اجرا شد.

وی سپس توضیح داد: آلبوم جدیدم دیروز منتشر شده اما تا ده روز دیگر انتظار همخوانی ندارم اما خیلی خوشحالم که می‌توانم این کارها را در کنسرت‌ها بخوانم.

او با این توضیحات به سراغ قطعه «عشقم این روزا» رفت که پیش از آلبوم جدیدش منتشر شد و تا کنون توانسته بین دوستدارانش جای خودش را پیدا کند. حکمرانی قطعات آلبوم «گفتم نرو» بر رپرتوار کنسرت این خواننده با اجرای قطعه ریتمیک «بی‌معرفت» ادامه پیدا کرد و بازخورد حضار نشان می‌داد که این اثر می‌تواند از جمله کارهای هیت آلبوم جدید او باشد. علیزاده در پایان این آهنگ رو به دوستدارانش گفت:«خیلی وقت بود دوست داشتم در این فضاها کار بخوانم و امیدوارم این بی‌معرفت را دوست داشته باشید.

محمد علیزاده در ادامه نقبی به گذشته زد و قطعه «فکرشم نکن» را خواند که از نیمه‌های این قطعه با خلوت‌شدن سازها و فضای موسیقی، حضار با همخوانی خود این آهنگ را به پایان رساندند.

اجرای دو قطعه «خیلی خوشحالم» و «خستم» در فضایی خلوت و با پیانو «امیرحسین اویسی» و لیدگیتار «بهمن میرزازاده» یکی دیگر از قطعات این برنامه تا پیش‌از شوتایم کنسرت و معرفی نوازندگان بود. محمد شعبانی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، علی شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (نوازنده گیتاربیس)، اشکان موسوی (نوازنده ویولن)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و لیدگیتار)، داوود اریکه (ساکسفون و فلوت)، ایمان ذاکری (درامز) و اشکان صدیق‌آذر (لانچ‌پد) نوازندگانی بودند که در این کنسرت به رهبری امیرحسین اویسی (کیبورد و پیانو) در این بخش و روی صحنه هنرنمایی کردند.

این خواننده در پایان گفت: «از دوستانی که نتوانستیم برای آنها سانس‌های بیشتری در جشنواره بلیت‌فروشی را باز کنیم عذرخواهی می‌کنم.» او نهایتاً برنامه‌اش را با قطعه «جز تو» به پایان رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | موسیقی