کد: 13951109227855926

امشب در برج میلاد

زنگ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به صدا درمی آید

کد: 13951109227855926

https://goo.gl/EGCdif

، تهران , (اخبار رسمی): برج میلاد به عنوان یادمان ملی ایرانیان برای هشتمین سال پیاپی از امشب 9 تا 21 بهمن ماه و همزمان با سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، میزبان اهالی رسانه، خبرنگاران و هنرمندان سینما خواهد بود.

زنگ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به صدا درمی آید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد ، مراسم افتتاحیه مهمترین رویداد فرهنگی کشور امشب از ساعت 19 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود و در این مراسم اهالی سینما و هنرمندان برای گشایش سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گرد هم می آیند.

دراین مراسم، سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، صاحبان آثار، سینماگران و هنرمندان حضور دارند. مجری مراسم افتتاحیه این دوره جشنواره فیلم فجر، «احسان کرمی» خواهد بود.

مراسم اکران فیلم ها، ویژه اهالی رسانه، منتقدان و هنرمندان سینما از فردا 10 بهمن ماه و براساس جدول اعلام شده از سوی ستاد جشنواره فیلم فجر آغاز می شود.

برج میلاد  هشت سال است که  به عنوان کاخ جشنواره فیلم فجر در اختیار هنرمندان و اهالی رسانه است و امسال نیز به فراخور سال های گذشته میزبان سینماگران و خبرنگاران و منتقدان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.