در سال جاری محقق شد

افزوده شدن 76 دستگاه پله برقی به ایستگاه های مترو

کد: 13951104225355761

https://goo.gl/sXnHLu

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو تهران از افزایش 76 دستگاه پله برقی در ایستگاه های مترو در سال 95 خبر داد.

افزوده شدن 76 دستگاه پله برقی به ایستگاه های مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، عامر کعبی فرد اظهار داشت: تا پایان سال 94 حدود 620 دستگاه پله برقی در ایستگاه های مترو تهران نصب شده بود که اکنون این تعداد به 696 دستگاه افزایش یافته است.
معاون امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه اغلب این پله برقی ها در ایستگاه های تازه افتتاح شده خط 3 نصب و بهره برداری شده است گفت: همچنین 109 دستگاه آسانسور تا پایان سال 94 در ایستگاه ها به بهره برداری رسیده بود که امسال این تعداد با افزایش 32 دستگاه  به 131 دستگاه رسیده است.
وی با اشاره به اینکه امسال6 ایستگاه جدید مترو به بهره برداری رسیده و پذیرش مسافر را آغاز کرده اند تصریح کرد: از میان ایستگاه های تازه افتتاح شده ، 7 دستگاه پله برقی به ایستگاه خواجه عبدالله، 2 دستگاه به ایستگاه سهروردی و 8 دستگاه پله برقی به ایستگاه شهید قدوسی اختصاص داده شده است.
به گفته وی علاوه بر اقدامات بهسازی تجهیزات و کنترل ایمنی پله برقی های موجود در ایستگاههای مترو ، در ماه های اخیر سعی شده تا خرابی پله برقی ها در کوتاه ترین زمان ممکن رفع و مورد بهره برداری قرار گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه