اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961226288146553

سین مثل سفره هفت سین

کد: 13961226288146553

https://goo.gl/LGdaf6

، تهران , (اخبار رسمی): سفره هفت‌سین این فلسفه‌ی مقدس اجدادی که همینطور بکر و دست‌نخورده دل‌های ما را با بهار و زیبایی‌هایش پیوند می‌دهد، به واقع به طرز اسرارآمیزی بی‌گزند از دنیای مدرن، همچنان انگیزه و دلیل حال خوب و سال خوب ما است.

سین مثل سفره هفت سین
گیفت آس هدیه خاص تداوم احساس

از لحظه‌ای که سفره هفت‌سین چیده می‌شود و جمع خانواده مثل یک درخت سبز و ریشه‌دار دورش جمع می‌شوند ، انگار تمام قدرت‌های دنیا جمع می‌شوند تا به ما نیرویی تازه برای ادامه زندگی ببخشند

بوی سفره هفت سین می‌آید، بوی نوروز، چه معجزه‌ی زیبایی است بهار، انگار خون دوباره به رگه‌ی زمین می‌دود و زندگی کیلومتر شمارش را بازنشانی می‌کند تا با ذهنی بازتر و انرژی بیشتر به جریان بیافتد.

اصلاً بهار با همه‌ی آداب و سنت‌هایش زیباست. خانه‌تکانی، دل تکانی، دیدوبازدید، دورهمی و …

اصلاً از لحظه‌ای که سفره هفت‌سین چیده می‌شود و جمع خانواده مثل یک درخت سبز و ریشه‌دار دورش جمع می‌شوند، انگار تمام قدرت‌های دنیا جمع می‌شوند تا به ما نیرویی تازه برای ادامه زندگی ببخشند. انگار که تازه متولدشده باشیم. ذهن و دلمان هم مثل بهار تازه می‌شود.

سفره هفت‌سین این فلسفه‌ی مقدس اجدادی که همین‌طور بکر و دست‌نخورده دل‌های ما را با بهار و زیبایی‌هایش پیوند می دهد، به‌واقع به طرز اسرارآمیزی بی‌گزند از دنیای مدرن، همچنان انگیزه و دلیل حال خوب و سال خوب ما است. سفره هفت‌سین، این عدد جادوییِ مقدسِ خدشه‌ناپذیر که با ایرانی بودن ما گره‌خورده به طرز انکارناپذیری دلیل وصل و به هم‌پیوستگی ما است. این‌همه زیبایی یکجا میان یک سفره‌ی مقدسِ دنج، ما را با زیباترین و دل‌نشین‌ترین حال به پیشواز سال نو می‌برد. قطعاً برای تک‌تک شما مهم‌ترین واصلی‌ترین بخش بهار همین سفره هفت‌سین است، انگار که نقطه‌ی عطفی باشد! از یکسو به ما قدرت پاک‌سازی و تحول خانه و کاشانه‌مان را می دهد و از سوی دیگر انرژی و نیرو و قدرت تازه برای شروعی دوباره!

حق‌دارید اگر هزار دغدغه و فلسفه برای تهیه و آماده‌سازی و تزئین این سفره اسرارآمیز داشته باشید. از طرف دیگر، مشغله‌های شب عید، خرید عیدی، فشردگی کارها، شلوغی خیابان‌ها، جنس‌های تکراری و مشابه شاید شمارا دل‌زده و دلسرد کند.

اما، از آنجا که بهترین، متمایزترین و خاص‌ترین‌ها به دست هنرمندان برای شما آماده می‌شود. گیفت آس هم مثل همیشه در این مناسبت و شادی همراه و حامی همه است. کافی است از بین زیباترین و منحصر به‌فردترین تزئین‌های سفره هفت سین و محصولات عیدانه‌ای که تدارک دیده شده، انتخاب کنید و سفارش دهید تا با خیالی آسوده و خاطری مطمئن چشم‌نوازترین و متمایزترین سفره هفت‌سین را در دنج‌ترین و دل‌نشین‌ترین جای خانه داشته باشید. سفره‌ای که تمایزش تحسین‌برانگیز و در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.

گیفت آسا‌ همراه همیشگی لحظه‌های شاد و زیبا، برایتان سالی نو و حالی نو را در کنار عزیزانتان آرزو دارد!

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیفت آس

گیفت آس یک فروشگاه اینترنتی است که به شما کمک می کند مناسب ترین و خلاقانه ترین هدیه را به ازای مناسبتهای مختلف، انتخاب و به عزیزانتان هدیه دهید. کارشناسان و تامین کنندگان ما سعی می کنند با ناب ترین ایده ها در زمینه هدیه و کادو لحظات را برای شما و کسانی که دوستشان دارید به یادماندنی تر کنند. هدیه های ما همگی به صورت پک و توسط خلاق ترین و ماهرترین تولید کنندگان خانگی تولید می گردد، به همین دلیل این هدیه ها مخصوص گیفت آس و فقط برای گیفت آسی های عزیز است. تامین کنندگان ما سعی می کنند نهایت ذوق و ابتکار خود را برای طراحی و بسته بندی محصولات بکار گیرند تا شما با خیالی آسوده ارسال بسته ها را مستقیما برای افرادی که مد نظرتان است به ما بسپارید. ایده های نو و گستردگی محصولات ما به شما کمک می کند تا از خرید هدیه خود لذت ببرید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی