اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971009336559725

آغاز برنامه اخذ پاسپورت مونته نگرو از ژانویه 2019

کد: 13971009336559725

https://goo.gl/xTi5yQ

، تهران , (اخبار رسمی): دولت مونته‌نگرو تابعیت این کشور را به سرمایه‎گذاران اعطا می‌کند. مونته نگرو یکی از کشورهای قاره اروپا است که مقصد اصلی برخی از صنایع به شمار می‌آید.

آغاز برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو از ژانویه 2019
اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری

به گزارش بانک جهانی، اقتصاد مونته‌نگرو در بالکان با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است. مونته‌نگرو  به دلیل موقعیت استراتژیک در منطقه، مقصد اصلی برای برخی از صنایع بسیار مهم شده است. مونته‌نگرو موقعیت بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال آزادی حرکت، امنیت، فرصت‌هایی برای آینده و افزایش کیفیت زندگی هستند.

برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو 3 سال اجرا می‌شود و در این مدت به 2,000 متقاضی پاسپورت مونته‌نگرو اعطا می‌شود.

این برنامه بسیار به صرفه و ساده است و سرمایه‌گذاری در مونته‌نگرو ، سرمایه‌گذاری سودمندی است.ح داقل مبلغ سرمایه‌‌گذاری در مونته‌نگرو  باید 350,000 یورو باشد.

الزامات سرمایه‌گذاری در مونته‌نگرو  به این صورت است:

این الزامات شامل: 100,000 یورو به صورت کمک بلاعوض به دولت مونته‌نگرو و 250,000 یورو سرمایه گذاری در خرید املاک تایید شده در مناطق توسعه نیافته (شمال کشور مونته‌نگرو) یا 450,000 یورو سرمایه‌گذاری در خرید املاک تایید شده در مناطق توسعه یافته (جنوب کشور مونته‌نگرو).

هزینه دولتی برای متقاضی اصلی 15,000 یورو، برای هر کدام از اعضای خانواده تا 4 نفر 10,000 یورو و برای هر کدام از اعضای خانواده بیشتر از 4 نفر 50,000 یورو است.

مسئله‌ای که این برنامه را جذاب کرده است، سرعت پروسه درخواست است. اقامت دائم در مدت 3 هفته اعطا می‌شود. پس از آن، تابعیت و پاسپورت مونته‌نگرو در مدت 6 ماه به متقاضی اعطا می‌شود.

مونته‌نگرو قوانین جدی برای متقاضیان در نظر گرفته است:

داشتن گواهی عدم سوء پیشینه

نتیجه مثبت در بررسی صحت اطلاعات و پیشینه افراد

سرمایه گذاری لازم در برنامه‌ای که به رشد اقتصادی مونته‌نگرو  کمک می‌کند.

مدرک منشاء ثروتی که برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است.

پاسپورت مونته‌نگرو دارای رتبه 37 در جهان است. براساس این شاخص، افراد می‌توانند با پاسپورت مونته نگرو بدون ویزا به 117 کشور سفر کنند. در آینده در صورتی که مونته‌نگرو عضو اتحادیه اروپا شود، سفرهای بدون ویزای این پاسپورت بیشتر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت مونته نگرو با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی