اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971027341119725

دولت کبک، تعداد CSQ صادر شده در سال 2019 را کاهش می‌دهد

کد: 13971027341119725

https://goo.gl/SpcCSV

، تهران , (اخبار رسمی): دولت کبک به منظور کاهش مهاجرت به این استان، تعداد افراد پذیرفته شده در برنامه اخذ اقامت سرمایه‌گذاری کانادا از طریق استان کبک را کاهش می‌دهد. 

دولت کبک، تعداد CSQ صادر شده در سال 2019 را کاهش می دهد
اقامت کانادا

هر ساله، کبک از طریق اعطای CSQ (نامه قبولی از دولت کبک) به تعدادی از مهاجران، آن‌ها را انتخاب می‌کند و آنها را برای اخذ اقامت دائم کانادا معرفی می‌کند. پس از آن، تصمیم برای پذیرش اخذ اقامت دائم برای دارندگان CSQ با دولت فدرال است.

به همین دلیل، بسیاری از افراد منتخب دارنده CSQ باید ماه‌ها و سال‌ها صبر کنند تا دولت فدرال آن‌ها را قبول کند و کارت اقامت کانادا صادر شود. دولت کبک سالانه 1,900 نفر را برای برنامه اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در استان کبک پذیرش می‌کند.

دولت جدید تعداد متقاضیان را تغییر نداده و سرمایه‌گذاران می‌توانند همچنان درخواست دهند و سرمایه گذاری را مانند قبل انجام دهند. اما از آنجایی که دولت تصمیم دارد در سال 2019 نسبت به سال‌های قبل بیش از 50 درصد  کمتر CSQ صادر کند، صف طولانی برای بررسی پرونده‌ها و صدور CSQ در استان کبک ایجاد خواهد شد.

با توجه به زمان پردازش پرونده‌ها که تا همین زمان هم بسیار طولانی بوده و حدود حداقل 4 سال طول می‌کشد، باید انتظار داشت در آینده این زمان دو برابر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت و پاسپورت دوم با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی