اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971027341149725

فرودگاه جدید در مونتیژو موجب رونق بازار ملک در پرتغال می‌شود

کد: 13971027341149725

https://goo.gl/PkjXum

، تهران , (اخبار رسمی): با نزدیک شدن به زمان افتتاح فرودگاه مونتیژو، قیمت املاک در پرتغال افزایش می‌یابد. فرودگاه جدید لیسبون، قیمت املاک در مونتیژو و آلکوشاچی در پرتغال را افزایش خواهد داد.

فرودگاه جدید در مونتیژو موجب رونق بازار ملک در پرتغال می شود
اقامت پرتغال

قیمت املاک در مونتیژو و آلکوشاچی در پرتغال در حال افزایش است و سرعت افزایش قیمت در این مناطق تقریبا دوبرابر مناطق دیگر جهان است. علت اصلی این افزایش قیمت، ساخت فرودگاه جدید در این منطقه است که دومین فرودگاه لیسبون خواهد بود. قیمت‌های این دو منطقه در دو سال گذشته 30 درصد افزایش یافته و انتظار می‌رود با افتتاح فرودگاه، این افزایش قیمت ادامه داشته باشد.

قیمت املاک این مناطق دوباره به حالت قبل از بحران برمی‌گردد. در برخی از موارد، این املاک با ارزش‌تر از قبل می‌شوند. این رشد قیمت تنها به دلیل ساخت فرودگاه نیست و قطعا دلایل دیگری به این افزایش قیمت کمک می‌کند.

از سه ماه اول سال 2016، تا سه ماه دوم سال 2018، قیمت املاک در منطقه 16.7 درصد رشد کرده است و به طور میانگین هر متر مربع، 969 یورو ارزش دارد. مونتیژو و آلکوشاچی افزایش قیمت متفاوت‌تری نسبت به سایر مناطق داشتند. افزایش قیمت در این 2 منطقه بسیار زیاد بود.

 بین سه ماه اول 2016 و سه ماه دوم 2018، قیمت املاک در مونتیژو  تا 30.6 درصد افزایش یافت و  هر متر مربع در این منطقه 956 یورو ارزش داشت. در آلکوشاچی، افزایش قیمت با نرخ 35.5 درصد بیشتر از افزایش قیمت مونتیژو بود و قیمت هر متر مربع 1,263 یورو بود. افزایش در قیمت های این دو منطقه به وضوح بیشتر از مناطق اطراف بود. برای مثال، نرخ رشد ملک در ستوبال، 25 درصد بود. انتظار می‌رود با افتتاح فرودگاه، رشد قیمت‌ها ادامه یابد.

علاقمندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی