اطلاعات تماس
  • 021559***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105316369819475

دوره تعمیر ماشین خارجی در تهران

یادگیری مکانیک خودروهای خارجی

کد: 140105316369819475

https://bit.ly/3QHcNWi

، (اخبار رسمی): یادگیری تعمیر ماشین‌های خارجی صرفا به آموزش عملی در کارگاه‌های مجهز بستگی دارد. به این معنی که اگر تمایل به ورود به بازار کار تعمیر این نوع از خودروها را دارید باید در طول دوره علاوه بر آموزش تئوری، آموزش عملی را نیز تجربه کنید تا تخصص و مهارت مورد نیاز را کسب کنید.

یادگیری مکانیک خودروهای خارجی
تصویری از موتورخودرو هیوندا که برای آموزش در دارالفنون مورد استفاده قرار می‌گیرد

آموزش مکانیک خودروهای خارجی - دوره تعمیر ماشین خارجی در تهران

یادگیری تعمیر ماشین های خارجی صرفا به آموزش عملی در کارگاه‌های مجهز بستگی دارد. به این معنی که اگر تمایل به ورود به بازار کار تعمیر این نوع از خودروها را دارید باید در طول دوره علاوه بر آموزش تئوری، آموزش عملی را نیز تجربه کنید تا تخصص و مهارت مورد نیاز را کسب نمایید. این مسئله کاملا به آموزشگاه و دوره‌ای که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد.

 همواره انتخاب یک آموزشگاه معتبر در شهرهای بزرگی مثل تهران که آموزشگاه‌ها و دوره‌های متعددی در آن وجود دارد، دشوار و طاقت فرسا بوده است. در این مطلب به برخی فاکتورهایی که باید در انتخاب آموزشگاه تعمیرات ماشین های خارجی در تهران و دوره متناسب با شرایط شما در نظر بگیرید، پرداخته شده است.

آشنایی با دوره تعمیر ماشین خارجی؛ سرفصل های این دوره چه می‌باشد؟ این دوره با سرفصل‎های یکسان و با متد مختلف تدریس، در آموزشگاه‌های سطح تهران آموزش داده می‌شود که شامل صفر تا صد آموزش تعمیرات خودروهای خارجی اعم از bmw، هیوندا، بنز، کیا، نیسان ، آئودی، لکسوس، تویوتا و... خواهد بود.

در برخی آموزشگاه‌ها، دوره‌هایی متفاوت از سایر آموزشگاه‌ها برگزار می‌شود. به این شکل که صرفا به صورت تخصصی بر روی دو یا چند خودرو خارجی تمرکز دارد، برای مثال برگزار کننده دوره تخصصی تعمیر ماشین های هیوندا و کیا و یا تویوتا و bmw هستند .

در نظر داشته باشید این دوره‌های تخصصی نیز بسیار مفید و کاربردی است، چرا که زمان زیادی صرف آموزش بخش ها و قطعات مختلف خودرو خواهد شد و در نهایت تعمیر دو یا چند خودرو را به صورت کاملا جزئی و تخصصی آموزش می‌بینید.

اما به صورت کلی، برخی از سرفصل‌های مرتبط با آموزش تعمیر خودرو خارجی در تهران به قرار ذیل است:

  • معرفی ابزار و تجهیزات مورد نیاز در تعمیر ماشین های خارجی و نحوه‌ی کار با آن‌ها
  •  آشنایی با سیستم‌های مختلف خودرو اعم ازسیستم سرمایشی و گرمایش
  •  آموزش عیب یابی و رفع عیوب سیستم الکترونیک
  •  آشنایی با انواع موتور خودروهایی مثل هیوندا، کیا، بنز، bmw، نیسان و...
  •   آشنایی با گیربکس اتوماتیک و نحوه عیب یابی گیربکس و دیفرانسیل
  •   آشنایی با سیستم تعلیق و آموزش رفع عیوب مرتبط با سیستم تعلیق و فرمان هیدرولیک
  •  آشنایی با واترپمپ و ترموستات
  •  آموزش باز و بسته کردن میل لنگ و شاتون پیستون

 معرفی وشناخت ECU

نحوه شرکت در دوره آموزش تعمیر خودرو خارجی  شرکت در دوره تعمیر ماشین خارجی در تهران مستلزم انتخاب آموزشگاهی معتبر در این شهر می‌باشد که در ادامه به خصوصیات بهترین آموزشگاه تعمیرات ماشین های خارجی اشاره شده است.

پس از انتخاب آموزشگاه، می‌توانید از طریق سایت آموزشگاه و یا مراجعه حضوری اقدام به ثبت نام در دوره موردنظر خود نمایید. پس از برگزاری کلاس‌ها و گذراندن دوره، آزمون‌های عملی و کتبی برگزار خواهد شد که بعد از کسب نمره قبولی در این آزمون‌ها مدرک فنی و حرفه‌ای ارائه می‌شود.

بهترین آموزشگاه تعمیرات ماشین های خارجی در تهران؛ مزایای دوره تعمیرات خودرو خارجی  برای انتخاب بهترین آموزشگاه تعمیرات ماشین های خارجی در تهران فاکتورهای مختلفی را باید در نظربگیرید.

یکی از این فاکتورها میزان اعتبار مدرکی است که یک آموزشگاه پس از پایان دوره ارائه خواهد داد. در صورتی که آموزشگاهی انتخاب کنید که مورد تایید و زیرنظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور باشد، قطعا در نهایت گواهینامه فنی و حرفه ای معتبر اعطا خواهد کرد.

همچنین یک آموزشگاه، باید اساتیدی حرفه ای و با سابقه بالا در حوزه تعمیر خودروهای خارجی داشته باشد. ضمنا محتوایی که آموزش داده می‌شود، باید به صورت کاملا تخصصی و به روز در کارگاه‌هایی مجهز به پیشرفته ترین ابزار باشد.

یک آموزشگاه معتبر در تهران باید شرایطی جهت تسهیل روند یادگیری کارآموزان خود قرار دهد. برای مثال درنظر گرفتن دوره‌های تعمیر خودرو خارجی به صورت اقساطی و خوابگاه برای کارآموزانی که در تهران سکونت ندارند. ضمنا یک آموزشگاه باید کلاس‌های خود را به صورت فشرده یا نیمه فشرده به طوری در طول هفته قرار دهد که مشکلی بابت شرکت در کلاس‌ها برای کارآموز ایجاد نشود.

یکی دیگر از مواردی که یک دوره تعمیر ماشین خارجی در تهران را از دوره‌ای دیگر متمایز می‌کند. امکان تجدید دوره به صورت رایگان در صورت عدم یادگیری است.

علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد، بهتر است آموزشگاهی را انتخاب کنید که در پایان دوره از کارآموزان خود حمایت و پشتیبانی نماید تا بتوانید در محلی استخدام و شروع به کار کنید.

منبع متن آموزشگاه فنی و حرفه ای دارالفنون در تهران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه فنی و حرفه ای دارالفنون

مجتمع فنی دارالفنون به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجتمع های فنی کشور در سال 1386 در رشته هایی چون آموزش آرایشگری مردانه, آموزش ICDL, آموزش دوربین مداربسته, آموزش برق ساختمان, آموزش برق خودرو, آموزش مکانیکی خودرو با بیش از هزار فارغ التحصیل از سراسر کشور، پیشروی مهارت هایی است که همواره تلاش می کند توازن منطقی بین نیازهای بازار کار و توانایی فنی متقاضیان جهت ورود به بازار کار را ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
  • 021559***** - 021556*****
[نمایش اطلاعات]