اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010608638807115

سایزهای بهینه و مورد تایید اینستاگرام

راهنمای بهترین سایز پست، استوری و ریلز اینستاگرام ۲۰۲۲

کد: 14010608638807115

https://bit.ly/3pWQaBi

، رشت , (اخبار رسمی): اینستاگرام ابزاری حیاتی برای کسب و کارها است. در این مقاله قصد داریم برای بالاتر بردن کیفیت فایل ها در اینستاگرام به معرفی انواع سایز مناسب پست، استوری، ریلز و پروفایل بپردازیم

راهنمای بهترین سایز پست، استوری و ریلز اینستاگرام ۲۰۲۲
راهنمای بهترین سایز پست، استوری و ریلز اینستاگرام ۲۰۲۲

با دانستن سایز عکس، ریلز و اینستاگرام، با خیال راحت محتواها را با ابعاد درست منتشر کنید، البته اگر فرصت طراحی بنر تبلیغاتی پست و استوری اینستاگرام را ندارید کافیست همین حالا وارد سایت دیزاین لند شوید.

سایز تصاویر شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام به طور مداوم تغییر می‌کند. سایز پست و استوری اینستاگرام، مورد مهمی هست که باید به آن توجه کنید تا بتوانید با کیفیت بالاتر و بهتر آن ها را به اشتراک بگذارید. در این مقاله قصد داریم برای بالاتر بردن کیفیت فایل های ارسالی در اینستاگرام به معرفی انواع سایز های پست، استوری، ریلز و پروفایل بپردازیم. دانستن سایز درست و مناسب بباعث می شود تا اطلاعات شما به درستی به همه کاربران نمایش داده شود.

شاید فکر کنید پیدا کردن سایز های مورد استفاده در اینستاگرام، کار سختی باشد اما تا انتها این پست از وبلاگ دیزاین لند همراه ما باشید، تا سایز عکس و ویدیو اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ را به طور کامل متوجه خواهید شد.

انواع سایز پست در اینستاگرام (Post)

 

کاربران برای انتشار پست در اینستاگرام اگر نمی دانید پست اینستاگرام چیست ( اینجا کلیک کنید ) میتوانند به ۳ صورت عکس و فیلم های خود را منتشر کنند:

  • پست به صورت مربعی ( ۱۰۸۰پیکسل در ۱۰۸۰پیکسل  ) 
  • پست به صورت عمودی ( ۱۰۸۰پیکسل در ۱۳۵۰پیکسل  )
  • پست به صورت افقی ( ۱۰۸۰پیکسل در ۶۰۸پیکسل  )

پست به صورت مربعی

یکی از معقول ترین و متداول ترین حالت های انتشار پست در اینستاگرام که اکثر کاربران از این سایز برای انتشار عکس های خود استفاده میکنند. سایز مربعی در اینستاگرام ۱۰۸۰پیکسل در ۱۰۸۰پیکسل است. اگر از سایز دیگری برای انتشار عکس مربعی خود استفاده کنید با افت کیفیت مواجه میشوید، زیرا اینستاگرام به صورت خودکار برای رساندن سایز عکس به ۱۰۸۰پیکسل در ۱۰۸۰پیکسل اقدام به کشیدن و یا فشرده کردن آن خواهد نمود و در نتیجه با افت کیفیت عکس رو به رو خواهید شد.

پست به صورت عمودی

دسته دوم سایز برای انتشار پست در اینستاگرام، پست به صورت عمودی است که برای عکس های پرتره و ویدیو ها کاربرد زیادی دارد. برای انتشار پست در این سایز هم باید طبق استاندارد پست عمودی پیش بروید. سایز پست عمودی در اینستاگرام ۱۰۸۰ پیکسل در ۱۳۵۰ پیکسل است. توجه داشته باشید سایزی غیر از این سایز برای انتشار پست عمودی، باعث افت کیفیت کار شما خواهد شد.

پست به صورت افقی

این سایز از پست که به پست مستطیلی نیز معروف است، نسبت به دو سایز قبلی کمتر استفاده میشود؛ ولی برای بعضی از کارها چنین سایزی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد. برای قرار دادن پست افقی در اینستاگرام میتوانید از دو سایز(بسته به نوع عکسی که دارید) استفاده کنید:

  •  سایز ۱۰۸۰پیکسل در ۶۰۸پیکسل         
  • سایز ۱۰۸۰پیکسل در ۵۶۶پیکسل

سایز استوری اینستاگرام (Story)

یکی از مهم ترین بخش اینستاگرام، بخش استوریِ آن است. کیفیت بالای استوری باعث بالا رفتن سطح کاریِ شما میشود. در واقع میتوان گفت ویترین کسب و کار شما در اینستاگرام، بخش استوری آن است. سایز مناسب استوری اینستاگرام ۱۰۸۰پیکسل عرض در ۱۹۲۰پیکسل ارتفاع است. MP4، Mov یا Gif فرمت های قابل قبول برای انتشار ویدیو در استوری اینستاگرام است. ویدیو هایی که با گوشیِ خود ضبط میکنید اکثراً با سایز ۱۰۸۰پیکسل در ۱۹۲۰پیکسل است. مگر آنکه تنظیمات سفارشی برای دوربین تعریف شده باشد یا اینکه خودِ گوشی تغییر سایز را اعمال کند که در این صورت برای تغییر سایز مجبور به استفاده از برنامه های مخصوص این کار ( همچون اسنپ سید ( Snapseed‏ ) – پیکس آرت ( Picsart‏ ) – اینشات ( InShot ) ) میشوید.

سایز ریلز اینستاگرام (Reels)

در آپدیت های اخیر اینستاگرام نوعی از پست ویدیویی به نام ریلز برای برخی کاربران اینستاگرام منتشر شد. این نوع پست به سرعت محبوبیت زیادی بین کاربران اینستاگرام پیدا کرد. اگر جزو کاربرانی هستید که قابلیت ریلز برای شما فعال شده و دوست دارید که در پیجتان از این قابلیت استفاده کنید، باید برای استفاده حتما از سایزی که اینستاگرام مشخص کرده استفاده کنید.

سه نوع سایز برای ریلز معرفی شده که شما بر اساس سایز ویدیوی خود میتوانید آن را در اینستاگرام منتشر کنید:

  • سایز ۱۰۸۰پیکسل در ۱۹۲۰پیکسل
  • سایز ۱۰۸۰پیکسل در ۱۰۸۰پیکسل
  • سایز ۱۰۸۰پیکسل در ۱۳۵۰ پیکسل

سایز پروفایل در اینستاگرام (profile)

تصویر پروفایل شما اولین چیزی است که مردم هنگام بازدید از پروفایل شما به آن توجه می‌کنند. برای داشتن تصویر پروفایل با کیفیت حتما باید سایز آن مورد توجه قرار بگیرد؛ به طوری که اگر صاحب کسب و کاری هستید لوگو و یا هرچیزی که باید مورد توجه بیننده شما قرار بگیرد، حتما باید از سایز و کادر مناسبی برخوردار باشد. سایز مناسب برای تصویر پروفایل اینستاگرام ۳۲۰پیکسل در ۳۲۰ پیکسل است.

چرا ابعاد تصویر پست و استوری اینستاگرام مهم است؟

همانطور که پیش تر توضیح داده شد کیفیت بالای تصاویر و ویدیو ها در اینستاگرام باعث افزایش مخاطب و سطح کاری شما در این برنامه خواهد شد. اینستاگرام این ابعاد و اندازه ها را در اختیار شما قرار داده است تا مطمئن شود پست و استوری شما با بالاترین کیفیت آپلود می شود. استفاده از ابعادِ درست همچنین از پیکسل سازیِ غیر ضروری جلوگیری میکند و تضمین میکند که محتوا با کیفیت به نظر برسد.

و در آخر…

حالا با دانستن سایز عکس، ویدیو، ریلز، استوری و … اینستاگرام، با خیال راحت محتواها را با سایز و ابعاد درست منتشر کنید و نگران نمایش آن نباشید. البته اگر شما فرصت اماده سازی و طراحی کاور ریلز، بنر تبلیغاتی پست اینستاگرام، استوری تبلیغاتی و ... را ندارید کافیست همین حالا از طریق دکمه زیر وارد سایت دیزاین لند شود و سفارش طراحیتتان را ثبت نمایید

در استودیو طراحی گرافیک دیزاین لند، قابلیتی برای شما کارفرمای محترم و عزیزمان فراهم کردیم که می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و در کمتر از ۱ دقیقه سفارشات خدمات طراحی گرافیکی همچون طراحی پست و استوری اینستاگرام و … خودتان را از هرجای کشور عزیزمان ایران، به صورت آنلاین ثبت و با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تحویل بگیرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیزاین لند

استودیو طراحی گرافیک دیزاین لند با طراحی لوگوهای اختصاصی و حرفه‌ای، بنر پست و استوری سوشال، طراحی هویت برند و ... که منحصربه‌فرد و خاص طراحی می‌شوند آماده خدمت به شما در این زمینه است، در ۲۴ ساعت شبانه روز و در کمتر از ۱ دقیقه سفارشات خدمات طراحی گرافیکی خودتان را از هرجای کشور عزیزمان ایران، به صورت آنلاین و از طریق سایت designland.ir ثبت و با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب تحویل بگیرید ما با اقتخار تا به امروز توانستیم با شرکت ها و سازمان های بزرگی در سراسر کشور عزیزمان همکاری و رضایت آنان را جلب کنیم، شما هم می توانید از خدمات بی نظیر ما بهره مند بشید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها