اطلاعات تماس
  • 051350*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204117361922970
در دسترس نیست

برج نوری سیار چیست؟

کد: 140204117361922970

، (اخبار رسمی): آیا می دانید که از برج نوری چه استفاده هایی می شود؟ حتماً شما هم بارها برج های نوری کوتاه یا بلندی را در سطح شهر مشاهده کرده اید. این دکل ها برای روشن کردن فضاهای وسیع و گسترده استفاده می شود. برج نوری سیار همان ویژگی ها و کاربرد را دارد با این تفاوت که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.

برج نوری سیار چیست؟
برج نوری سیار چیست؟

پس از آشنایی با برج نوری سیار باید برای خرید به وب سایتی مراجعه کنید که تنوع زیاد و قیمت مناسب داشته باشد. فروشگاه آژند رهساز یکی از مراکز فروش دکل نوری پرتابل و دکل دوربین است.

معرفی برج نوری سیار (Mobile Light Tower)

برج نوری سیار یا پرتابل همان ویژگی‎ها و کاربرد دکل‌های روشنایی معمولی را دارد با این تفاوت که به سادگی می‌توان آن را حمل کرد. در این نوع برج نوری یک دیزل یا ژنراتور وجود دارد که امکان جا به جایی دکل را به کاربر می‌دهند.

از برج‌های نوری سیار برای برق رسانی به مکان‎هایی که به برق دسترسی ندارند و تأمین روشنایی به صورت فوری استفاده می‎شود. همچنین این نوع دکل روشنایی در شرایط اضطراری و وضعیت‌های بحرانی نیز بسیار کارآمد هستند. زمانی که حوادث غیر مترقبه باعث برق قطع می‌شود و باید سریعاً محیطی را روشن کرد، از برج نوری سیار استفاده می‌شود.

این برج‌های نوری پرتابل یا سیار با وجود اینکه قابل حمل هستند می‌توانند در برابر بادهایی با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت و بارندگی‌های شدید مقاومت کنند. پس نیازی نیست به مقاومت یا ایمنی آن‌ها شک داشته باشید.

می‌توان بر روی برج‌های روشنایی سیار بین 12 تا 36 پروژکتور نصب کرد. اگر این پروژکتورها  از نوع 400 وات با بخار سدیم باشند، محوطه بسیار وسیعی را روشن می‌کنند. این دکل نوری قابلیت تغییر زاویه و ارتفاع را هم دارند که دست کاربر را برای اعمال تنظیمات بیشتر باز می‌گذارد.

نحوه عملکرد برج روشنایی سیار

اگر با عملکرد برج نوری ثابت یا حتی پروژکتورهای دکل دوربین آشنایی داشته باشید به راحتی می‌توانید نوع عملکرد برج روشنایی سیار را نیز درک کنید. در این نوع برج نوری پرتابل یک موتور بنزینی یا دیزلی وجود دارد که برق موردنیاز برای روشنایی پروژکتورها را تولید می‌کند. این برج های روشنایی امکاناتی دارند که با استفاده از آن به راحتی می توان دکل را جا به جا و در مواقع اضطراری از آن استفاده کرد. برج های سیار می‌توانند تا 9 متر تغییر ارتفاع دهند. 

ویژگی های دکل روشنایی سیار اگر بخواهیم ویژگی‌های برج نوری سیار یا پرتابل را به شما معرفی کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مجهز به ژنراتور و دیزل امکان روشن کردن فضایی گسترده فقط با 4 پروژکتور به قدرت 1000 وات استفاده از ورق گالوانیزه برای طراحی دکل هیدرولیک قابل تنظیم کار مداوم برای 80 ساعت متوالی زیرا یک مخزن 140 لیتری در آن وجود دارد.
  • امکان افزایش ارتفاع تا 9 متر که با احتساب ارتفاع خود دستگاه گاهی به 11 متر هم می رسد.
  • قابلیت چرخش تا 360 درجه تنظیم زاویه پروژکتورها تا 180 درجه کاربری آسان تغییر زاویه و ارتفاع به صورت دلخواه قابل حمل یا پرتابل برق رسانی فوری به مکان هایی که به برق دسترسی ندارند.
  • امکان استفاده از لامپ های کم مصرف در آن مقاومت برابر باد با سرعت 70 km/h

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که برج های روشنایی سیار دارند می‌توان گفت که در مکان‌های مختلفی به کار گرفته می‌شوند. در قسمت بعد به برخی از کاربردهای این محصول اشاره می‌کنیم.

کاربرد برج نوری سیار با وجود کاربردهای گسترده برج نوری سیار یا پرتابل در اینجا قصد داریم تا چند نمونه از کاربردهای این محصول را به شما معرفی کنیم:

  • قابل استفاده در اسکان های موقت و اردوگاه‌ها
  • امکان استفاده در شرایط اضطراری تأمین روشنایی
  • در هنگام تعمیر خطوط انتقال نیرو
  • روشن کردن محل اجرا یا تعمیرات خطوط گاز و نفت
  • قابل استفاده در فرودگاه ها استخراج و بهره  برداری از معادن
  • امکان استفاده در مرزبانی
  • به کارگیری در پروژه های راهسازی
  • مناسب برای گروه‌های فیلم برداری جهت انجام عملیات امدادرسانی و نجات در شرایط بحرانی نظیر زلزله
  • کاربردهای فراوان در شهرداری ها
  • امکان استفاده در شهرک های صنعتی
  • به کارگیری در مأموریت‌های مربوط به ادارات آب و فاضلاب، برق، مخابرات، سازمان های آتش نشانی و هلال احمر
  • روشن کردن محیط برای هیئت های مذهبی
  • تأمین روشنایی فستیوال‌های تفریحی، هنری و مسابقات ورزشی در ساحل یا کویر

برج نوری ثابت بخریم یا سیار؟

اکنون که با ویژگی‌ها و کاربردهای برج نوری سیار آشنا شده اید شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که برج نوری پرتابل بخریم یا ثابت؟ قبل از هر کار باید نیاز خود را بشناسید و بررسی کنید محلی که قصد روشن کردن آن را دارید چه ویژگی ها یا محدودیت هایی دارد. بدین ترتیب می توانید دکل روشنایی مناسب را مشخص و آن را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. برای خرید به وب سایت آژند رهساز مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید قیمت پروژکتور صبا ترانس مناسب برای این برج را مشاهده و آن را هم در کنار خرید برج نوری، تهیه کنید.

قیمت برج نوری سیار

برای تعیین قیمت برج نوری سیار باید به نوع دیزل یا ژنراتور توجه کرد. همچنین میزان ارتفاع قابل تنظیم و سایر تجهیزات به کار رفته در دکل پرتابل نیز بر روی قیمت آن تأثیر می گذارد. شما می توانید تعداد پروژکتورها را نیز تعیین کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051350*****
[نمایش اطلاعات]