اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204177373622412
در دسترس نیست

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال

بررسی بهترین سایت های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال

کد: 140204177373622412

، (اخبار رسمی): ساختن لیستی از بهترین سایت های خارجی و رایگانی که برای استفاده در تحلیل تکنیکال و بنیادی ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرد میتواند بسیار زمان بر باشد. ما در این مطلب این لیست را آماده کرده ایم تا در سرمایه گذاری و معاملات خود به بهترین شکل از آنها استفاده نمایید.

بررسی بهترین سایت های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارز های دیجیتال می پردازیم
تحلیل ارز دیجیتال

حتما در ابتدای هر تحلیل و بررسی مالی لیستی از ابزارها نیاز است تا به شما در جزییات کمک کند. ابزارهای رایگان و پرمیوم زیادی هستند که در دسترسند که ما در اینجا بهترین ابزارهای رایگان را لیست کرده ایم.

بهترین سایت های تحلیل تکنیکال رایگان

یافتن بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال می‌تواند یک فرآیند چالش برانگیز و وقت‌گیر باشد. در ادامه، ما بررسی‌های دقیقی از ۲مورد از بهترین سایت‌های تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال انجام داده‌ایم تا در طول این بررسی، آنها را معرفی کنیم.

۱. تریدینگ ویو (TradingView)

تریدینگ ویو یک پلتفرم برای نمایش نمودار، قیمت و شبکه اجتماعی است که توسط معامله گران و سرمایه گذاران برای تجزیه و تحلیل دارایی‌های مالی استفاده می‌شود. این ابزارهای مالی شامل سهام، ارزها، شاخص‌ها، فارکس، فیوچرز، اوراق قرضه و ارزهای دیجیتال است.

نمودارهای تریدینگ ویو در ابتدایی‌ترین شکل خود، نمای کلی سطح بالایی از عملکرد یک دارایی را در مدت زمان معینی ارائه می‌دهند. این شامل قیمت بازشده، بالاترین، پایین‌ترین و قیمت بسته شده برای هر کندل است. علاوه بر این، تریدینگ ویو زبان اسکریپت خود به نام Pine Script را توسعه داده است که به کاربران امکان می‌دهد ابزارها را سفارشی کنند.

آنچه تریدینگ ویو را متمایز می‌کند، مؤلفه اجتماعی‌ست که در ابزار نمودار آن بومی شده است. به کمک این مؤلفه کاربران می‌توانند معامله گران دیگر و تحلیل‌های آنها را دنبال کنند، نمودارها و پایان نامه‌های سرمایه گذاری خود را منتشر کنند، یا حتی هنگام تجزیه و تحلیل نمودارها، خودشان را به صورت زنده پخش کنند.

۲. متاتریدر۴ (MetaTrader۴)

متاتریدر۴ یک پلتفرم معاملاتی است که توسط Meta-quotes در سال ۲۰۰۵ توسعه یافته است. این پلتفرم اگرچه معمولاً با معاملات فارکس مرتبط است، اما می‌توان از آن برای ترید در طیف متنوعی از بازارها از جمله فارکس، شاخص‌ها، رمزارز و همچنین مشاهده قیمت‌ها، نمودارهای پخش زنده و تحلیل‌ تکنیکال ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

متاتریدر۴ به دلیل این واقعیت که بسیار قابل تنظیم برای ترجیحات تجاری شما است، محبوبیت بالایی دارد. متاتریدر۴ می‌تواند برای خودکار کردن معاملات، با استفاده از الگوریتم‌هایی که معاملات را از طرف شما بر اساس فهرستی از پارامترهای تنظیم شده باز و بسته می‌کنند، استفاده شود. متاتریدر برای موبایل نیز موجود است و از اندروید و iOS می‌کند.

بهترین سایت های تحلیل فاندامنتال(بنیادی) رایگان

در ادامه ما فهرستی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال را گرد هم آورده‌ایم تا با کمک آن‌ها بتوانید اخبار و داده‌های مربوط به شرکت‌ها، اقتصاد و بازار را به صورت زنده دریافت کنید.

۱. کوین مارکت کپ | CoinMarketCap

کوین مارکت کپ قطعا یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان است که گزارش‌های تحلیل بازار دقیقی از جمله نمودارهای قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات را تولید می‌کند. این وب سایت همچنین حجم معاملات روزانه و داده‌های تاریخی را نشان می‌دهد. یکی از ده‌ها ویژگی که کوین مارکت کپ را از بقیه متمایز می‌کند این است که ردیابی توکن‌های جدید و پرطرفدار که در بین سرمایه‌گذاران داغ هستند را به سادگی فراهم می‌کند. لازم به توضیح است اطلاعات کوین مارکت کپ به‌روز، بسیار دقیق و معتبر است.

۲. گلسنود | Glassnode

یکی دیگر از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال سایت گلسنود است. این سایت را می‌توان یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه اطلاعات درون زنجیره‌ای دانست. گلس‌نود اطلاعات قابل توجهی در مورد شاخص‌های بازار ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین و اتریوم ارائه می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید دیدی کلی از حجم معاملات، مبادلات ارزهای دیجیتال و تراکنش‌ها داشته باشید، می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

۳. مساری | Messari

مساری یک گردآورنده داده‌های رمز ارزی است که به سرمایه گذاران کمک می‌کند اطلاعات مفید و پنهان را جستجو کنند و بر این اساس سبد سرمایه گذاری آن‌ها کاملاً مبتنی بر داده باشد. هدف مساری کمک به سرمایه گذاران در تصمیم گیری معاملات بهتر است. غربالگر Messari به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را بر اساس تعداد مشخصی از وضعیت‌ها مرتب کنند. مساری نیز یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال است.

۴. کوین تلگراف | CoinTelegraph

کوین تلگراف مقالات حرفه‌ای و آموزنده‌ای در مورد ارزهای دیجیتال، بلاک چین و فناوری‌های مرتبط ارائه می‌دهد. این سایت همچنین به دلیل ویژگی‌های کاربری آسان و تم شاد و رنگارنگ آن، یک سایت کاربرپسند است. کوین تلگراف همچنین برخی از بیشترین اطلاعات و آخرین به‌روزرسانی‌ها را در مورد تحقیقات انجام شده توسط متخصصان و کارشناسان رمز ارز ارائه می‌دهد. پیگیری اخبار، شناخت و توانایی تحلیل آن، بخشی از دانش تحلیل فاندامنتال است که توسط کوین تلگراف ارائه می‌شود. این سایت بدون تردید یکی از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان است.

۵. کریپتومیزو | Cryptomiso

کریپتومیزو به عنوان ابزاری برای رتبه بندی ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. این وب سایت در حال حاضر بر بیش از ۲۶۵ پروژه ارز دیجیتال نظارت دارد. کریپتومیزو یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان محسوب می‌شود. اما با وجود قدمتش همچنان قوی است. این وب سایت کل سرمایه بازار را بر اساس اطلاعاتی که جمع آوری کرده است محاسبه و در ساختاری قابل فهم و ساده ارائه می‌دهد.

۶. بیت اینفو چارت | Bitinfocharts

بیت اینفو چارت نیز یکی دیگر از بهترین سایت‌های تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال رایگان محسوب می‌شود که داده‌های شبکه بیشتری را که اساساً ارزشمند است به شما نشان می‌دهد، مخصوصاً برای رمز ارزهایی که در شرف استخراج هستند. در این وب‌سایت می‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال را با هم مقایسه کنید، مانند زمان هر تراکنش چقدر است و بسیاری از اطلاعات دیگر که می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند سرمایه گذاری اساسی کنند بسیار ارزشمند باشد.

۷. کریپتو دیلی | CryptoDaily

کریپتو دیلی اطلاعات معتبری را در مورد موضوعات مختلف بهترین ارزهای دیجیتال اصلی در بازار مانند بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پرطرفدار پوشش می‌دهد. این سایت همچنین حاوی NFT و داده‌های مرتبط با متاورس است. علاوه بر این، بخش اخبار فوری آن، آخرین داده‌ها و رویدادهای ارزهای دیجیتال را در بازارهای اقتصادی و مالی جهانی که بر دارایی‌های اصلی کریپتو تأثیر می‌گذارند، و همچنین آخرین فناوری‌های ادغام شده در بازار را ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیتشال

بیتشال، مجموعه ای فعال در حوزه صرافی آنلاین ارز دیجیتال است. رسالت ما این است که با در اختیار قرار دادن بستری مطابق با استانداردهای جهانی، چراغ راه شما در معاملات پیش رو باشیم، که در راستای تحقق آن از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]