اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205017401123183
در دسترس نیست

آمار عجیب باربنهایمر هواداران را شوکه کرد؛ باربی بالاتر از اوپنهایمر!

کد: 140205017401123183

، (اخبار رسمی): اکران همزمان 2 فیلم باربی و اوپنهایمر که با هشتگ باربنهایمر در شبکه های اجتماعی ترند شد آمار عجیب و غریبی از خود به جای گذاشت. آماری به خوبی قدرت شبکه های اجتماعی و میم ها را به دنیا یادآوری میکند.

آمار عجیب باربنهایمر هواداران را شوکه کرد
در این روزها اکران همزمان اوپنهایمر و باربی، باربنهایمر، توجه طنزپردازان را به خود جلب کرده است.

به گزارش نیویورک تایمز همزمانی اکران باربی و اوپنهایمر به نوعی برای هر دو فیلم سودآور بوده است. نکته جالب توجه در این رویداد، فروش حدودا 2 تا 3 برابری باربی نسبت به اوپنهایمر است که طرفداران نولان را در شوک فرو برده است.

آمار فیلم باربی حتی از این هم فراتر می‌رود. منتقدان پیشبینی میکنند که باربی بتواند رکورد فروش افتتاحیه در سال 2023 را بشکند و از رقبای خود مثل سوپر ماریو به سادگی عبور کند. اوپنهایمر هم از نظر فروش عالی عمل کرده است و فروش آن برای یک فیلم فشرده و سنگین خیره کننده به نظر می‌رسد.

منتقدان عوامل برتری باربی به اوپنهایمر را در چند نکته خلاصه کرده اند:

  1.  اولین عامل برتری باربی، رده بندی سنی اوپنهایمر است که به کودکان اجازه تماشا نمیدهد. همین عامل باعث شده است تا قسمت بزرگی از مخاطبان احتمالی این فیلم مجبور شوند به همراه خانواده به تماشای باربی بنشینند.
  2. عامل دوم این موفقیت، کوتاه تر بودن زمان پخش بوده است که باعث شده است بینندگان بیشتری تصمیم بگیرند آن را در سالن سینما تماشا کنند تا در جای دنج تری مثل خانه!
  3. نکته آخر و شاید مهم تر نکته در فروش شگفت آور باربی، تبلیغات خاص و موفق آن بوده است. با وجود این که اوپنهایمر از نام های بزرگی استفاده کرده است، اما باربی توانسته است با استفاده از موج ایجاد شده، توجه ها را به خود جلب کند. 

با وجود استقبال مردم از این 2 فیلم در سینما و تاخیر در ارائه‌ی نسخه‌ی آنلاین، نسخه‌های دانلودی این 2 فیلم هم رکورد زده اند. نسخه‌ی زیرنویس فارسی هر دو فیلم هم منتشر شده و از این لینک قابل دانلود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر