اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206027451123183
در دسترس نیست

جدیدترین فیلم نتفلیکس، Heart of Stone، نفرین این شبکه را شکست!

کد: 140206027451123183

، (اخبار رسمی): با قرار گرفتن نسخه کامل فیلم Heart of Stone در کانال تلگرام نقد فارسی، نگاهی داشته باشیم به حواشی این فیلم اکشن و هیجان انگیز که ستارگانی مانند گل گدوت و جیمی درنان در آن به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمی که به عقیده بسیاری از بینندگان جزو فیلم های خوب ژانر جاسوسی چند سال اخیر بوده است.

جدیدترین فیلم نتفلیکس، Heart of Stone، نفرین این شبکه را شکست!
جدیدترین فیلم نتفلیکس، Heart of Stone، نفرین این شبکه را شکست!

فیلم Heart of Stone یک بلاک باستر واقعی از نتفلیکس است که گل گدوت را در نقش یک مامور MI6 به تصویر کشیده است. با وجود این که قبلا گدوت را در فیلم Red Notice با سبک اکشن دیده بودیم اما می‌توان گفت که عملکرد او در این فیلم به حد قابل قبولی بکر است و گرفتار بازی تکراری و خسته کننده نشده است.

برای دانلود نسخه کامل فیلم Heart Of Stone از نقد فارسی کلیک کنید!

شاید داستان این فیلم در ابتدا کلیشه ای به نظر برسد. البته ذاتا همینطور هم هست و یک مامور خوش نیت با تجهیزات پیشرفته که به ماموریتی خطرناک می‌رود، یک الگوی کاملا تکراری است. این الگو هم در فیلم های جدید Dead on arrival یا فیلم های قدیمی مثل جیمز باند هم به چشم میخورد. هر چند یک تفاوت بسیار عمده در بین فیلم های دیگر و HoS وجود دارد؛ این فیلم خواب آور نیست!

هر زمینه ای پتانسیل کلیشه شدن را دارد و ساخته شدن کپی های متعدد از آن باعث می‌شود تا جذابیت آن کمتر و کمتر شود. فیلم HoS با استفاده از پتانسیل بازیگران و اضافه کردن المان‌های جذاب به فیلم باعث شده است تا این اثر، حداقل در قسمت های حساس خود، بتواند مخاطب را کمی نیم خیز کند و آن‌ها را به هیجان وا دارد. شاید عجیب باشد اما انجام این کار به ظاهر ساده به کابوس چندین ساله‌ی نتفلیکس تبدیل شده بود و حالا می‌توان گفت که بالاخره نتفلیکس هم بعد از مدت‌ها یک فیلم متوسط به بالا را به مخاطبانش ارائه کرده است.

نکته جالب دیگر در مورد این فیلم، بازی آلینا بهات، بازیگر جوان هندی، در نقش یک هکر حرفه ای بود. او که بازیگری خود را از سال 1999 آغاز کرده است، این فیلم را یک چالش خوب برای ورود به سینما آمریکا دانست. این فیلم از اواسط مرداد امسال از نتفلیکس منتشر شد و شما می‌توانید با خرید اکانت نتفلیکس ترکیه از سایت نقد فارسی به صورت قانونی به تماشای این فیلم بپردازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر