اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205047405723183
در دسترس نیست

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس به انتخاب نقد فارسی

کد: 140205047405723183

، (اخبار رسمی): سریال های کره ای در سال های اخیر حضور پررنگی در نتفلیکس داشته اند. این سریال ها در این مدت توانسته اند جزو محبوب ترین ها، مشهورترین ها و گاها پرطرفدارترین ها هم قرار بگیرند. در این مقاله به معرفی بهترین سریال های کره ای خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس به انتخاب نقد فارسی
بهترین سریال های کره ای نتفلیکس به انتخاب نقد فارسی

با رشد روزافزون صنعت فیلم و سریال در کره جنوبی، ورود آن به نتفلیکس دور از انتظار نبود اما شاید خوشبین ترین طرفداران هم انتظار موفقی در این مقیاس را نداشتند. این موفقیت به حدی بود که بهترین سریال های کره ای نتفلیکس نه تنها برای آثار غیر انگلیسی زبان، بلکه برای آثار انگلیسی هم دردسر ساز شدند و بینندگان آن ها را هم به خود جذب کردند. در این مقاله به معرفی چند مورد از این سریال های شگفت انگیز خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

1. سریال All of Us Are Dead

یکی از  بهترین سریال های کره ای نتفلیکس سریال  همه ما مرده‌ایم است. در این مجموعه ستارگان محبوبی همچون یون چان یانگ، پارک جی هو، جو یی هیون، پارک سولومون، یو این سو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ژانر سریال زامبی محور بوده که داستان گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی در داخل مدرسه خود به دام می‌افتند را روایت می‌کند. یک ویروس زامبی در میان جمعیت پراکنده می‌شود. به این صورت تعداد کثیری از دانش آموزان درگیر این ویروس می‌شوند و ماجراهایی بسیاری در پس آن اتفاق خواهد افتاد.

2. سریال Extracurricular

Extracurricular یک درام جنایی کره ای به کارگردانی کیم جین مین و از محبوبترین و بهترین سریال های کره ای نتفلیکس است. تا به حال یک فصل از این سریال منتشر شده است و در نتفلیکس نیز پخش شده است.

با وجود اینکه این سریال در جلب نظر مثبت منتقدان چندان موفق نبود، اما طرفداران پرشماری دارد و این طرفداران معتقدند این سریال ارزش دیدن داردو هرگز نباید آن را از دست داد.

این سریال روایت یک جوان دبیرستانی است که برای پرداخت هزینه های تحصیلی خود به هرکار قانونی و غیرقانونی دست می زند. اما او درگیر یک تجارت خطرناک و غیرقانونی شده است. در این میان یکی از همکلاسی های او به رازش پی میبرد و تلاش می کند برای او مشکلاتی ایجاد کند.

این سریال کره ای Netflix به خوبی در همراه کردن مخاطبان با خود موفق عمل کرده و داستان چند جوان دبیرستانی را با مهارت به تصویر می کشد. پارک جو هیون، کیم دونگ هی، جونگ دا بین و البته نام یون سو تعدادی از هنرپیشه های مهم این مجموعه تلویزیونی به عنوان یکی از بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان هستند.

3. سریال آقای آفتاب (Mr. Sunshine)

سریال آقای آفتاب از بهترین سریالهای کره ای Netflix در نگاه تماشاگران بوده است. اگرچه این اثر مربوط به سال 2018 و حدودا 4 سال پیش است اما این چیزی از حقیقت این‌که این سریال از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس چند سال اخیر بوده کم نمی‌کند. سریال کره‌ای آقای آفتاب درباره پسری برده به نام یئوجین است که از کودکی توانسته از کشور فرار کند و به آمریکا برود، حال او پس از سال ها به خاک خود بازگشته درحالی که از این کشور کینه به دل دارد. از آن سو با دختری اشراف زاده که پایبند به کره است، دیدار می‌کند! باید دید عاقبت این عشق پر ماجرا چه می‌شود‌. قسمت آخر این سریال با بازدید بسیار بالا بود‌ و این اثر جزء محبوب ترین ها سریال های نتفلیکس کره ای محسوب می‌شود.

4. سریال تونل

داستان این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای در سال 1986 جریان دارد. در این سریال کره ای Netflix با یک کارآگاه موفق به نام پارک گوانگ هو مواجهیم که به کار خود مشغول است و شغلش را دوست دارد.

همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه گوانگ هو برای حل یک پرونده قتل های زنجیره ای پیش قدم می شود. او حین تعقیب عاملین این قتل ها، از تونلی عبور می کند و ناگهان به 30 سال بعد یعنی سال 2016 می رسد.

او در اینجا با یک کارآگاه نابغه به نام کیم سئون جائه آشنا می شود و این دو با کمک یکدیگر برای حل پرونده قتل های زنجیره ای 30 سال پیش می کوشند. پروفسور شین جائه یی هم به آن ها ملحق شده و برای حل این پرونده با این دو کارآگاه همراه می شود. این سریال تا به حال در یک فصل ساخته و منتشر شده و به پخش در نتفلیکس رسیده است.

5. سریال پادشاهی (Kingdom)

در میان سریال های کره ای ساخت نتفلیکس با یک سریال تاریخی-سیاسی با فضایی ترسناک و مهیج روبرو می‌شویم. داستان این سریال در زمان سلسله چوسان و فصل اول پادشاهی ولیعهد، لی چانگ، روایت می‌شود. لی چانگ با مشکلاتی نظیر توطئه‌ها، خیانت‌ها و دخالت‌های سیاسی روبرو است، و در این حین یک بیماری نیز شیوع پیدا می‌کند. طاعونی که مردگان را زنده کرده و آنان را تبدیل به زامبی می‌کند. سریال پادشاهی بهترین سریال کره ای نتفلیکس زامبی است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

6. عدالت برای نوجوانان

بهترین سریال 2022 نتفلیکس کره ای می‌تواند سریال “عدالت برای نوجوانان” باشد. فصل یک این سریال از ژانویه ۲۰۲۲، توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد. Kim Hye Soo، بازیگر توانا و محبوب کره‌ای، به تازگی به اکران کوچک تلویزیون بازگشته است. او که در سریال جنایی-کمدی “Hyena” نقش اصلی را برعهده داشت، اکنون در سریال “عدالت برای نوجوانان”، نقشی را ایفا خواهد کرد.

در این سریال نتفلیکس، او در نقش یک قاضی حضور خواهد داشت. یک قاضی بدنام، که به دلیل بیزاری از نوجوانان معروف شده‌است. این قاضی برای دادگاه اطفال در ناحیه یونهوا تازه انتصاب شده است.

او در دوران نوجوانی خود یک قربانی بوده و در این راه، با پرونده‌های مختلف مربوط به بزهکاران نوجوان روبرو است. این مسیر به او کمک می‌کند تا معنای واقعی بزرگسالی را کشف کند. در ادامه به معرفی فیلم‌های دیگر از لیست بهترین سریال های کره ای نتفلیکس 2022 پرداخته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر