اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205047405623183
در دسترس نیست

بهترین مینی سریال های نتفلیکس که نباید به هیچ وجه از دست بدهید!

کد: 140205047405623183

، (اخبار رسمی): انتخاب بهترین مینی سریال های نتفلیکس در سال های اخیر به دلیل حجم بالای تولید و کیفیت هر کدام از این کارها به شدت سخت است اما لیست زیر میتواند یک نگاه کلی از دید بینندگان دیگر به شما بدهد. با ما همراه باشید.

بهترین مینی سریال های نتفلیکس که نباید به هیچ وجه از دست بدهید!
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

مینی سریال های نتفلیکس جزو خاص ترین آثار تلویزیون هستند و به خاطر سبک خاص خود میتوانند بینندگان خود را تنها در 1 روز به دنیای جدیدی ببرند. سفری که دلچسب است اما دست و پا گیر نیست و وقت بیننده را تلف نخواهد کرد. در ادامه ی این لیست با بهترین مینی سریال های نتفلیکس با ما همراه باشید.

1. گامبی وزیر

سریالی در مورد شطرنج از آن دسته سریال هایی به نظر نمی رسد که به یکی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس تبدیل شود اما  The Queen’s Gambit سریال بسیار خاص و باکیفیتی است. بر اساس رمانی به همین نام نوشته سال ۱۹۸۳، این سریال در مورد شخصیتی به نام الیزابت هارمون و تبدیل شدن از یک نابغه شطرنج به یک استاد تمام این ورزش فکری است. با بازی خارق العاده آنا تیلور جوی،این سریال سبک روایت جمع و جور را با توسعه بی نقص شخصیت ها ترکیب کرده و باعث می شود که مسابقات شطرنج شبیه مسابقات ورزشی بزرگ باشند. در دوران انتشار این سریال توسط نتفلیکس، سریال  The Queen’s Gambit به پربیننده ترین سریال اورجینال این سرویس تبدیل شد. این فیلم در بخش هنری نیز بسیار موفق بود و در ۱۸ نامزدی جایزه امی توانست ۱۱ جایزه را به دست آورد.

2. افعی

این مینی سریال در 8 قسمت ساخته شده که  هر قسمت 58 دقیقه است، برای تماشای تمام قسمت‌های آن باید تقریباً 8 ساعت از زمان خود را صرف تماشای این سریال کنید. این اثر داستان قتل‌های یک قاتل سریالی به نام چارلز سوبراج را که رزمی‌کار هم بوده را روایت می‌کند، او بیش از 24 توریست را در ده هفتاد به قتل رسانده است. 

کارگردان این مینی سریال جذاب ریچارد وارلو بوده و بازیگرانی همچون طاهر رحیم، جنا کولمن، بیلی هوول، الی بمبر، ماتیلد وارنیر، چیچا آماتایاکول، امش ادایرورا، فبین فرانکل، استیسی مارتین، تیم مک اینرنی در این سریال حضور دارند. این فیلم که محصول مشترک نتفلیکس و بی‌بی‌سی وان بوده و توانسته امتیاز 7.6 را از IMDb کسب کند،

3. سریال غیر اورتودوکس

در اولین شماره از فهرست بهترین مینی سریال های نتفلیکس با یک مجموعه متفاوت طرف هستیم که محصول مشترک آمریکا و آلمان است و اولین اثری از نتفلیکس به شمار می‌رود که بخش عمده آن به زبان ییدیش است. این سریال داستان یک زن جوان را حکایت می‌کند که در یک جامعه ارتدوکس افراطی در منطقه ویلیامزبورگ بروکلین بزرگ شده است. او به سمت برلین می‌رود و یک ازدواج برنامه‌ریزی شده و یک جامعه مذهبی بسیار خشک را پشت سر می‌گذارد. یکی از دلایل این دختر جوان برای انجام این کار، این است که هدف خود را برای کشف کردن مسیر خود، دنبال کند.

این سریال براساس زندگی‌نامه‌ی دبورا فلدمن است که با نام Unorthodox: The Scandalous Rejection of My Hasidic Roots در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. ناراست‌کیش با دقت بسیار بالایی متریال اصلی خود را اقتباس می‌کند؛ در پایان مجموعه‌ای خلق می‌کند که در عین صمیمی بودن، ضروری هم است که همگی حول محور بازی فوق‌العاده‌ی شیرا هاس می‌چرخند.

4. خانه تسخیر شده‌ی هیل

تسخیرشدگی خانه هیل اولین قسمت از مجموعه The Haunting به شمار می‌رود که هر کدام از این قسمت‌ها، یک داستان مجزا را نقل می‌کند. شماره بعدی بهترین مینی سریال های نتفلیکس داستان چند خواهر و برادر را نقل می‌کند که در ابتدای داستان سن کمی دارند، به مرور بزرگ می‌شوند و برای چندین سال در خانه‌ای زندگی می‌کنند که به مشهورترین خانه‌ی جن‌زده در کشور تبدیل می‌شود؛ خانه‌ای که در آن، بچه‌ها اتفاقات ماوراطبیعی مختلفی را تجربه می‌کنند و تا بزرگسالی ترس این اتفاقات، آن‌ها را دنبال می‌کند. بعد از چندین سال که بزرگ شدند، مجبور هستند که بازگردند و همگی با یک تراژدی روبه‌رو شوند. اعضای این خانواده بالاخره باید با ارواح گذشته‌ی خود برخورد و مقابله کنند. برخی از این ارواح همچنان در ذهن آن‌ها قرار دارند و کمین کردند؛ این در حالی است که دیگر ارواح، سایه‌های خانه هیل را زیر نظر دارند و در تعقیب ساکنان هستند.

5. خون اژدها

انیمیشن خون اژدها در ژانر ماجراجویی و اکشن برای کودکان و نوجوانان به کارگردانی اشلی میلر ساخته شده که داستان یک شوالیه اژدها و اتفاقات پیش روی او را به تصویر کشیده، هر قسمت از این سریال حدود 25 دقیقه است. خون اژدها در 8 قسمت ساخته شده و توانسته امتیاز 8 را از IMDb کسب کند و یکی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021 شود.

6. بی خدا

در پیچشی هیجان انگیز در ژانر وسترن، مینی سریال Godless  روی شهری تمرکز دارد که در دهه ۱۸۸۰ به تمامی توسط زنان مدیریت می شود. آن ها باید از شهر خود در برابر فرانک گریفین دفاع کنند که در راه رسیدن به شهر آن هاست، یک یاغی بیرحم و خشن که برای انتقام آمده است. این سریال که به تمامی توسط اسکات فرانک نویسنده سناریو فیلم لوگان نوشته شده و خود او کارگردانی اش را بر عهده داشته، یک دیدگاه واحد بسیار ویژه دارد که به خوبی روایت می شود. با بازیگرانی که بازی های باکیفیتی از خود ارائه می کنند، این سریال کوتاه وسترن بسیار جمع و جور بوده و داستانی هیجان انگیز دارد که تماشای آن در طی چند ساعت را ساده می سازد. همچنین این سریال در بحث هنری نیز بسیار موفق بوده و در ۱۲ بخش نامزد دریافت جایزه امی شد و سه مورد از این جایزه ها را بدست آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر