اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930430420012

بهره برداری مثبت از یک حرکت منفی

لوییس سوارز محصولات شخصی پاناسونیک را در ایران تبلیغ می کند

کد: 13930430420012

https://goo.gl/FZNeuo

، تهران , (اخبار رسمی): لوییس آلبرتو سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه‌ که در جام جهانی 2014 شانه جورجو کیه‌لینی،‌ مدافع تیم ملی ایتالیا را گاز گرفت و به یکی از خبرسازترین موضوعات رسانه ای در خلال جام جهانی برزیل، تبدیل شد، سوژه تبلیغات محصولات پاناسونیک در ایران شد.

سوارز در تبلیغات محصولات شخصی پاناسونیک در ایران

آژندسرویس، بانی خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران، با الهام از رفتار سوارز در جام جهانی در تبلیغاتی چاپی خود از این سوژه برای معرفی ماشین‌های ریش تراش پاناسونیک بهره برده است.

موضوع از این قرار است که آژندسرویس، بانی خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران، با الهام از رفتار سوارز در جام جهانی در تبلیغاتی چاپی خود از این سوژه برای معرفی ماشین‌های ریش تراش پاناسونیک بهره برده است.

هم اکنون در تبلیغات محصولات پاناسونیک در ایران این شعار درج شده است که: «گازنمی گیره، حرفه‌ای می زنه»‌ که نگاهی است با چاشنی طنز به رفتار غیر حرفه ای سوارز و گاز گرفتن وی در خلال یک بازی حرفه ای فوتبال.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]