اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930615860005

پس از مدت ها همفکری تیم اخبار رسمی

اولین ویدیوی تبلیغاتی اخبار رسمی تولید و منتشر شد

کد: 13930615860005

http://bit.ly/1qDubKq

، تهران , (اخبار رسمی): یک ویدیوی یک دقیقه ای که تلاشی است برای پاسخ به سوال های متعدد در باره آژانس رسانه اخبار رسمی و نحوه کار و فعالیت های آن، بعد از مدت ها برنامه ریزی و کار، تولید و برروی سایت های متعدد قرار گرفت.

اولین ویدیوی تبلیغاتی اخبار رسمی تولید و منتشر شد

این ویدیو که با لحن و ساختاری خودمانی تولید شده، صرفا تلاشی است برای معرفی ما حصل فعالیت های تیم اخبار رسمی در یک سال و نیم تحقیق و 9 ماه کار اجرایی که هنوز هم ادامه دارد.

این ویدیو تلاشی است برای توضیح در این باره که «اخبار رسمی» چیست و چه کار می کند؟ و به عنوان یک موسسه پرس ریلیز  چگونه در زمینه بهبود روابط عمومی شرکت ها به آن ها یاری می رساند.

این ویدیوی یک دقیقه ای  که بر اساس یک ایده مبتنی بر «تصویرسازی متحرک» یا «موشن گرافیک (Motion Graphic) ساخته شده، کاری از جواد جمشیدی است که بر اساس یک سناریوی تصویری یا Storyboard طراحی و پس از تکمیل و اصلاحات نهایی به مرحله تولید نهایی رسیده است.

این ویدیو که با لحن و ساختاری خودمانی تولید شده، صرفا تلاشی است برای معرفی ماحصل فعالیت های تیم اخبار رسمی در یک سال و نیم تحقیق و 9 ماه کار اجرایی که هنوز هم ادامه دارد.

مجید کثیری مدیر ارتباطات اخبار رسمی درباره ساختار این ویدیو به عنوان فیلم رسمی برای معرفی این آژانس، با تصریح این مساله که «قصد ما این نبود که بهترین و خلاقانه ترین ویدیوی تبلیغاتی را بسازیم» می گوید: «می خواستیم در این ویدیو حرفمان را بزنیم، آن هم به زبان ساده. اگر در همین امر موفق شده باشیم برایمان بس است و حس خوبی خواهیم داشت. البته این را هم بگویم که می دانیم پیام این ویدیو نهایت چیزی است که می خواهیم برای مشترکین اخبار رسمی به وجود آوریم و می دانیم که هنوز کامل نشده ایم.»

وی اضافه می کند: «می دانیم مسیر بسیار طولانی و سخت است، اما مطمئن باشید همه تیم اخبار رسمی، تمام تلاششان را به کار می گیرند تا پیام و وعده ای که در این ویدیو به مخاطب می دهیم را جامه عمل بپوشانند.»

یک ویدیوی یک دقیقه ای که تلاشی است برای پاسخ به سوال های متعدد در باره آژانس رسانه اخبار رسمی و نحوه کار و فعالیت های آن

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://bit.ly/1pTNalZ
گزارش تفصیلی و لینک مشاهده ویدیو
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی

رویدادمرتبط:

| تاریخ انتشار اولین ویدیوی تبلیغاتی اخبار رسمی