اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311143420218

مطابق با فرهنگ بومی کشور

کتاب صوتی «نکات طلایی زبان بدن» منتشر شد

کد: 139311143420218

https://goo.gl/XgrXCh

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب « نکات طلایی زبان بدن » نخستین کتاب صوتی که در رشته زبان بدن توسط پویا ودایع تالیف شده است و به بررسی ویژگی‌های بومی زبان بدن پرداخته و با زبانی ساده علاقه مندان به حوزه مذاکره را با زبان بدن آشنا کرده، به تازگی با گویندگی محمد یزدانی از سوی انتشارات شادن پژواک منتشر شده است.

کتاب صوتی نکات طلایی زبان بدن مطابق با فرهنگ بومی کشور منتشر شد .

در این کتاب تلاش شده است باارائه سرفصل های مختلف، بهره گیری از موزیک های پس زمینه، زبانی کاملا ساده و گویا زبان بدن را در زندگی روزمره تعریف کند به طوری که شنونده توجهش جلب شود.

پویا ودایع با اشاره به اینکه کتاب « نکات طلایی زبان بدن» با  معرفی کلی کتاب آغاز می شود، گفت: «این کتاب اولین تجربه من در حوزه کتاب های گویا هست و موضوع جالب توجه در این است که نخستین کتاب این حوزه به صورت شنیداری نیز است .»

وی با اشاره به اینکه در گذشته نخستین کتاب خود را با عنوان مهندسی زبان بدن منتشر کرده است، افزود: «اما در کتاب صوتی سخنان فراتر و متفاوت تر از کتاب چاپی به علاقه مندان ارایه شده است به طوری که در این کتاب تلاش شده است باارائه سرفصل های مختلف، بهره گیری از موزیک های پس زمینه، زبانی کاملا ساده و گویا زبان بدن را در زندگی روزمره تعریف کند به طوری که شنونده توجهش جلب شود.»

به گفته ودایع،  تجربه وی در تدریس زبان بدن و مذاکره باعث شده که کتاب به صورت یک کلاس درس مجازی برای همه عمل کند و در پایان هر فصل هم نکات طلایی و کاربردی متناسب با فرهنگ کشور بیان می شود. 

این مدرس دوره های زبان بدن با تاکید براینکه مثال های عملی و متناسب با فرهنگ بومی کشور، کتاب را باور پذیرتر از نمونه های خارجی می کند، افزود: «کتاب در 90 دقیقه تهیه شده است که در ابتدا  و انتهای کتاب صدای نویسنده در آن وجود دارد و مابقی کتاب توسط محمد یزدانی گویندگی شده است . »

گفتنی است، برخی از سرفصل های این کتاب به این قرار است:

  •  کاربرد زبان بدن در ایران
  • تفاوت زبان بدن در فرهنگ های مختلف
  • نکات طلایی چشم ها
  • نکات طلایی دست ها

ودایع ضمن توصیه شنیدن این کتاب به خبرنگاران، بازیگران، بازاریاب ها، مذاکره کنندگان و فروشنده ها، تاکید کرد: «نکات کتاب با تناسب به مشاغل و شخصیت های مختلف آماده سازی شده است و علاوه بر نسخه صوتی این کتاب نرم افزار کتاب هم در  دست تهیه است که در سایت  کافه بازار منتشر  خواهد شد.» 

لازم به ذکر است لوح فشرده کتاب صوتی « نکات طلایی زبان بدن »توسط انتشارات شادن پژواک به بهای 7 هزار و 500 تومان در دسترس عموم قرار گرفته است و علاقمندان می توانند این کتاب را از وبسایت  شخصی نویسنده و یا   سایت ناشر  تهیه نمایند . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه مذاکره و زبان بدن

مدرسه مذاکره زبان و بدن مکان مناسبی برای توسعه فردی است و شما می توانید تحول فروش را با یادگیری فنون جدید ارتباط غیر کلامی ایجاد کنید . تجربه و تخصص ما در آموزش زبان بدن می تواند به فروش شما و ارتباط گرفتن شما با دیگران کمک کند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.vadaie.ir/
وبسایت رسمی پویا ودایع