اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970103288910218

کتاب زبان بدن دروغ گوها توسط پویا ودایع مدرس زبان بدن و مذاکره ترجمه شد

جدیدترین کتاب حوزه دروغ شناسی

کد: 13970103288910218

https://goo.gl/FoTrAr

، تهران , (اخبار رسمی): در اولین روزهای سال ۹۷ انتشارات نسل نواندیش کار خود را با چاپ کتاب زبان بدن دروغ گوها آغاز کرده است. کتاب با عکس‌هایی از بازیگران هالیوود و افراد مطرح دنیا به چاپ رسیده است.

جدیدترین کتاب حوزه دروغ شناسی
کتاب زبان بدن دروغگوها جدیدترین کتاب حوزه دروغ شناسی است .

کتاب زبان بدن دروغ‌گوها در ۲۵۶ صفحه به نویسندگی دکتر لیلیان گلاس با ترجمه مدرس زبان بدن پویا ودایع و به قیمت۲۲۹۰۰ تومان عرضه شده است.

کتاب زبان بدن دروغ گوها به دو بخش تقسیم شده است :
در بخش اول یاد می‌‌گیرید وقتی کسی به شما دروغ می‌گوید از نظر هیجانی چه اتفاقاتی برای شما می‌افتد و هوشیار بودن در این زمان‌های چالش‌برانگیز چقدر مهم است. زمان و چگونگی آغاز دروغ‌گویی را کشف خواهید کرد و اینکه چطور دروغ‌گویی بخش مهم رشد یک فرد معمولی و نرمال می‌شود. شما خواهید آموخت چرا حیوانات، کودکان، نوجوانان و افراد بالغ دروغ می‌گویند و چه نوع دروغ‌هایی می‌گویند. شما خواهید فهمید دروغ‌های مصلحتی کوچک و حتی دروغ‌های بزرگ‌تر چطور می‌توانند مثبت باشند و تأثیرات مفید بگذارند. همچنین خواهید دید دروغ گفتن چطور زندگی‌ها را متلاشی می‌کند. می‌توانید دروغ‌گوهای عادتی (سوء‌استفاده‌کنندگان از احساسات افراد از طریق اینترنت، فریب‌کاران اینترنتی و حتی جامعه‌ستیزها‌) را بشناسید و به دلیل اینکه نمی‌توانید از طریق اینترنت فرد مقابل را ببینید یا صدای او را بشنوید، نکته‌هایی را خواهید آموخت تا با استفاده از آن‌ها فریب‌کاری احتمالی را در نوشتار افراد تشخیص دهید. این بخش علائمی را معرفی می‌کند که هنگام فعالیت اجتماعی یا کسب‌وکار آنلاین به کار شما می‌آید.

بخش دوم این کتاب تصویری کلی از دروغ‌گو ارائه می‌دهد. شما اهمیت زمینه، اعتماد به احساس درونی و گوش‌دادن به علائم زبان بدن خودتان را متوجه خواهید شد و خواهید دانست که ممکن است همه این‌ها نشانه این باشد که کسی در حال دروغ‌گفتن به شما است. خواهید آموخت دنبال چه علائمی در زبان بدن، حالات چهره، صدا و الگوهای صحبت فرد دروغ‌گو باشید. شما با شناختن علائم دروغ‌گویی که در بدن فرد (سر، چشمان، بینی، دهان، لب‌ها، چانه، دندان‌ها، گوش‌ها، مو، پوست، بازوها، دستان، سینه، حالت ایستادن، ران‌ها و پاها) وجود دارند، خواهید آموخت چطور دروغ را تشخیص دهید. خواهید آموخت با شناخت الگوهای صحبت، چگونه الگوهای صدایی و انتخاب کلمات دروغ را تشخیص دهید. کلمات و جملات کلیدی و علائم ارتباطی‌ای را خواهید آموخت که اغلب دروغ‌گوها در نوشته‌ها و گفته‌های خود به کار می‌برند. حتی خواهید آموخت چطور از همه این تکنیک‌ها برای شناخت خطرناک‌ترین دروغ‌گوها، یعنی افراد جامعه‌ستیز، استفاده کنید.

کتاب زبان بدن دروغ گوها در ۲۵۶ صفحه به نویسندگی دکتر لیلیان گلاس با ترجمه مدرس زبان بدن پویا ودایع و به قیمت۲۲۹۰۰ تومان عرضه شده است  . تسلط و تجربه مترجم باعث شده است که کتاب با نثر بهتر و روان‌تر عرضه شود و فهم آن برای عموم افرادی که آشنایی به روانشناسی ندارند راحت‌تر می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه مذاکره و زبان بدن

مدرسه مذاکره زبان و بدن مکان مناسبی برای توسعه فردی است و شما می توانید تحول فروش را با یادگیری فنون جدید ارتباط غیر کلامی ایجاد کنید . تجربه و تخصص ما در آموزش زبان بدن می تواند به فروش شما و ارتباط گرفتن شما با دیگران کمک کند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | روانشناسی و موفقیت