اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961019275610218

ترجمه جدیدترین کتاب زبان بدن سال ۲۰۱۶ توسط پویا ودایع:

کتاب (تن گفت) در حوزه‌ی زبان بدن ترجمه شد

کد: 13961019275610218

https://goo.gl/4LK83t

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب حاضر یکی از جدیدترین آثار در زمینه زبان بدن است که در سال2016 نوشته و منتشر شده است. ویژگی‌ای که این ترجمه را روان و تأثیرگذار و به فرهنگ بومی کشورمان نزدیک کرده است این است که کارشناس و مدرس زبان بدن، پویا ودایع، آن را ترجمه کرده است.

تن گفت عنوان  جدیدترین اثر ترجمه شده توسط پویا ودایع مدرس زبان بدن است  .
کتاب زبان بدن - کتاب تن گفت

ویژگی‌ای که کتاب تن گفت را متمایز از هر ترجمه‌ای می‌کند، روان و تأثیرگذار بودن ترجمه و نزدیکی ترجمه به فرهنگ بومی کشورمان است

کتاب تن گفت یکی از جدیدترین آثار در زمینه زبان بدن است که در سال 2016 نوشته و منتشر شده است. زبان بدن (تن‌گفت) رکن مهم مذاکرات تجاری و اجتماعی است که مذاکره‌کنندگان باید به آن توجه کنند. این کتاب شامل گام‌ها و راهبردهایی درباره خوانش مؤثر زبان بدن و رسیدن به مزایای آن است. ما همواره در حال برقراری ارتباط مستقیم هستیم و این کار را با استفاده از واژگان و اندام‌های بدن خود انجام می‌دهیم؛ اما گاهی پیش می‌‌آید که واژگان ما یک مفهوم را می‌گویند و بدن ما به مفهوم دیگری اشاره دارد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای مثال، با استفاده از واژگان می‌گویید که حالتان خوب است و از آنجا که در واقع چنین نیست، مخاطب با توجه به زبان بدن شما در می‌یابد که حالتان خوب نیست.

پویا ودایع در این کتاب با استفاده از تجربیات خود در کتاب‌های قبلی سود جسته است و برای هر فصل بخش‌هایی به عنوان توضیح مترجم به کتاب اضافه کرده است که در نوع خود ایده‌ی جالبی به حساب می‌آید.

این کتاب با قیمت ۹۹۰۰ تومان در دی ماه ۱۳۹۶ برای اولین بار از انتشارات نسل نو اندیش و با اجازه نویسنده ترجمه و چاپ شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه مذاکره و زبان بدن

مدرسه مذاکره زبان و بدن مکان مناسبی برای توسعه فردی است و شما می توانید تحول فروش را با یادگیری فنون جدید ارتباط غیر کلامی ایجاد کنید . تجربه و تخصص ما در آموزش زبان بدن می تواند به فروش شما و ارتباط گرفتن شما با دیگران کمک کند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | روانشناسی و موفقیت