اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970724322170218

پویا ودایع و علی بهرامپور همزمان در هتل هما تهران در مورد مذاکره سخنرانی کردند

برای اولین بار در ایران دو سخنران همزمان با هم سخنرانی کردند

کد: 13970724322170218

https://goo.gl/MXPNYT

، تهران , (اخبار رسمی): برای اولین بار در ایران دو استاد مذاکره به صورت همزمان و با تکنیک پینگ پنگی در حضور سیصد مهمان ویژه سخنرانی کردند. پویا ودایع و علی بهرامپور هر دو از اساتید مذاکره در یک روش جالب و نوین به صورت همزمان در روی استیج حضور پیدا کردند و با هم در مورد مذاکره و ترفندهای آن سخنرانی کردند.

برای اولین بار در ایران دو سخنران همزمان با هم سخنرانی کردند .
برای اولین بار در ایران سخنرانی همزمان دو استاد مذاکره علی بهرامپور و پویا ودایع

سخنرانی همزمان پویا ودایع و علی بهرامپور با موضوع مذاکره و تکنیک‌های آن در هتل هما تهران برگزار شد

سمینار «مذاکره پشت ۱۸ قدم» در روز پنج شنبه، ۱۹ مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مجموعه زمرد واقع در هتل هما تهران برگزار شد. در این سمینار علی بهرام پور، مدرس اصول و فنون مذاکره و پویا ودایع، مدرس و کارشناس زبان بدن درباره این صحبت کردند که چگونه یک مذاکره مثمر ثمر داشته باشیم و برای این کار، راه‌های تازه و تکنیک‌های نوینی را برای حضار ارائه دادند.

سمینار ۱۸ بخش اصلی داشت که هر استاد یک بخش را به صورت زنده اجرا و استاد دیگر در این باره نظر و تجربه خود را مطرح می‌کرد. 

نمونه‌ای از بخش‌های اصلی سمینار مذاکره پشت ۱۸ قدم 

سرعت خوب و بازی بدون توپ!

در بخش بعدی صحبت‌ها، بهرام پور به مسئله سرعت خوب و زبان بدن در مذاکره پرداختند و پویا ودایع که متخصص زبان بدن هستند، مثال‌هایی از زبان بدن و کاربرد آن در مذاکرات مختلف برای حضار زدند.

فن بیان و شخصیت شناسی

این دو بخش سخنرانی به دلیل اهمیت زیادی که دارند، وقت بیشتری از سمینار را به خود اختصاص دادند. اهمیت فن بیان و شخصیت‌شناسی دو موضوع بسیار مهم هستند که اگر می‌خواهید یک مذاکره کننده حرفه‌ای شوید، باید برای آنها وقت بگذارید و به خوبی آنها را یاد بگیرید.برای شخصیت شناسی همچنین از آزمون‌هایی مثل MBTI و DISK هم استفاده کنید.
نحوه درست تعامل هم از دیگر قسمت‌های یک مذاکره حرفه‌ای است. این نوع اجرا برای اولین بار در ایران اجرا می‌شود و دو استاد مذاکره برای یک ۴ ساعت به سخنرانی همزمان با هم پرداختند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه مذاکره و زبان بدن

مدرسه مذاکره زبان و بدن مکان مناسبی برای توسعه فردی است و شما می توانید تحول فروش را با یادگیری فنون جدید ارتباط غیر کلامی ایجاد کنید . تجربه و تخصص ما در آموزش زبان بدن می تواند به فروش شما و ارتباط گرفتن شما با دیگران کمک کند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش