اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264900218

با بیش از 5000 نفر شنونده دراصفهان

رکورد سخنرانی درایران شکسته می شود

کد: 1395042264900218

https://goo.gl/LUrvgu

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین همایش تاریخ ایران 24 تیرماه در اصفهان رقم خواهد خورد. امیرمهدی سادات اعلایی سخنران جوان و پرقدرت این همایش قرار است این رکورد را جا به جا کند .

رکورد سخنرانی برای بیش از 3500 نفر شکسته می شود .

بزرگترین همایش تاریخ ایران 24 تیرماه در اصفهان رقم خواهد خورد ، پویا ودایع که خود تجربه سخنرانی برای بیش از 3000 نفر را داشته و رکورددار این موضوع بوده گفت و گویی با استاد اعلایی انجام داده است .

 امیرمهدی سادات اعلایی سخنران جوان و پرقدرت این همایش و از همکاران آکادمی زبان بدن، در این باره گفت : این همایش بزرگترین گردهمایی تاریخ ایران در حوزه مدیریت تغییر و تحول فردی است که در برابر 5 هزار نفر و در ورزشگاه پیروزی اصفهان و با مدیریت  حسن محبی انجام می شود . من به عنوان سخنران اصلی این همایش آخرین تکنیک های ایجاد تغییر و تحول را به هموطنانم تقدیم می کنم.

سادات اعلایی اضافه کرد : در برابر اساتید و همکاران در این حوزه ادای احترام دارم و این افتخار عظیم را به همه آنان تقدیم می کنم .با تمام قدرتم امید و حرکت را در رگ های هموطنانم جاری خواهم ساخت تا سرزمینمان بر بلندای موفقیت جهانی قرار بگیرد.

 در نیمه دوم سال آکادمی زبان بدن با همکاری سادات اعلای اقدام به برگزاری همایش با نحوه خاص اجرا و منحصر به فرد در دنیا خواهد بود . 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه مذاکره و زبان بدن

مدرسه مذاکره زبان و بدن مکان مناسبی برای توسعه فردی است و شما می توانید تحول فروش را با یادگیری فنون جدید ارتباط غیر کلامی ایجاد کنید . تجربه و تخصص ما در آموزش زبان بدن می تواند به فروش شما و ارتباط گرفتن شما با دیگران کمک کند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش