اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041562700218

ارائه کتاب بومی زبان بدن در دانشکده های ایران

کتاب مهندسی زبان بدن ، مرجع دانشجویان DBA،MBA شد

کد: 1395041562700218

https://goo.gl/bMVi9q

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب مهندسی زبان بدن به این پرسش پاسخ می دهد که زبان بدن چیست ؟ کاربرد آن در کسب و کار و روابط اجتماعی چیست و آیا زبان بدن در کشور ایران با کشور های دیگر متفاوت است ؟

کتاب مهندسی زبان بدن ، مرجع دانشجویان DBA،MBA شد

نویسنده کتاب مهندسی زبان بدن ، مدرس و کارشناس مدریت روابط عمومی و افکار سنجی است و با توجه تجربه تدریس در این حوزه توانسته تجربیات خود را به صورت کاملا تصویری و بومی به رشته تحریر در آورد .

به گزارش روابط عمومی مدرسه مذاکره زبان بدن، کتاب مهندسی زبان بدن نوشته پویا ودایع به عنوان اولین و تنها کتاب زبان بدن بومی کشور  شده است .

در این کگتاب به این پرسش پاسخ داده می شود که زبان بدن چیست ؟ معانی هر یک از رفتار های غیر کلامی چیست ؟
کتاب«مهندسی زبان بدن» با تعریف زبان بدن یا تن گفت  شروع شده و در توضیح زبان بدن، کاربرد آن در کسب و کار و روابط اجتماعی را توضیح می دهد و می گوید که  آیا زبان بدن در کشور ایران با کشور های دیگر متفاوت است ؟ معانی هر یک از رفتار های غیر کلامی چیست ؟

بر اساس این گزارش، اینها سوال های هست که کتاب مهندسی زبان بدن به نویسندگی پویا ودایع  به آنها پاسخ داده است .

 کتاب«مهندسی زبان بدن» با تعریف زبان بدن یا تن گفت  شروع شده است  و مولف با طرح سوالی با مضمون این‌که چرا باید زبان بدن را یاد بگیریم؟ این‌ گونه پاسخ داده است:«‌زبان بدن در جامعه امروز علاوه بر حرکات دست، پا، صورت و غیره لحن صدای مخاطب را نیز شامل می‌شود.» .

 پویا ودایع نویسنده این کتاب در خصوص به مزایای یادگیری زبان بدن  و کاربرد آن پرداخته و نوشته است:«یادگیری زبان بدن، باعث خواهد شد که ما در جلسات مذاکره با تمام توان کلامی و غیرکلامی نظریات خود را بیان کنیم و برای انتقال مفاهیم خمود به افراد دیگر، زبان بدن را بیشتر به کار ببریم.»

کتاب به صورت کاملا تصویری و با استفاده از تصاویر کاملا ایرانی سعی کرده تمام نشانه های پرکاربرد را در جلسات مذاکره توضیح دهد . استفاده از عکس های بومی کاملا این کتاب را از دیگر کتب مدیرتی رده خود متمایز کرده است.

نویسنده با توجه به تجربه خود در تدریس زبان بدن در کشور سعی کرده است کتابی کاملا مختصر اما پر بار را در اختیار علاقه مندان قرار دهد و این کتاب به عنوان مرجعی برای دانشجویان روابط عمومی ، خبرنگاران و دانشجویان دروه علوم انسانی و دوره های کسب و کار MBA  ، DBA توصیه شده است و توانسته طرف مدت کوتاهی که از چاپ ان گذشته بتواند جایگاه اصلی خود را در کتب مرجع پیدا کند .

استفاده از این کتاب در دوره های MBA در حال افزایش هست و دانشجویان کسب و کارها به مقوله زبان بدن علاقه مندی نشان داده اند که این خود گواه بر اهیمت زبان بدن در جلسات مذاکره و روابط اجتماعی است .

در پایان کتاب، نویسنده با طراحی جدولی، حالت افراد را بازگو کرده و نشانه‌ها و مفهوم آن را نیز ذکر کرده است تا افراد در هنگام برخورد با این حالات بتوانند واکنش احتمالی طرف مقابل را حدس بزنند.

«مهندسی زبان بدن» نخستین کتاب تالیف در رشته زبان بدن است که پویا ودایع‌، مدرس زبان بدن و مذاکره  آن را تالیف کرده و انتشارات نسل نواندیش آن را در 152 صفحه، به بهای 6 هزار و 900 تومان با شمارگان 3000 عدد  منتشر کرده است.

چاپ اول کتاب با استقبال بی نظیر علاقه مندان در نمایشگاه کتاب امسال  مواجه شده بود و تعداد 1500 جلد در روزهای نخست نمایشگاه به فروش رسیده و در حال حاظر هم نسخه های تکمیلی تر و چاپ دوم ان توسط انتشارات نسل نواندیش در راه است .

برای تهیه کتاب می توانید به سایت دیجی کالا / سایت نویسنده مراجعه به کتابفروشی های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه مذاکره و زبان بدن

مدرسه مذاکره زبان و بدن مکان مناسبی برای توسعه فردی است و شما می توانید تحول فروش را با یادگیری فنون جدید ارتباط غیر کلامی ایجاد کنید . تجربه و تخصص ما در آموزش زبان بدن می تواند به فروش شما و ارتباط گرفتن شما با دیگران کمک کند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی