اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311253710005

برای اولین بار در ایران برگزار می شود:

برگزاری کارگاه آموزشی تحلیل زبان بدن در حرفه خبرنگاری به صورت رایگان برای اهالی رسانه

کد: 139311253710005

https://goo.gl/eYivHQ

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه تحلیل زبان بدن در حرفه خبرنگاری برای اولین بار در ایران، در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه 1393 در انستیتو نفت دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می شود که در این کارگاه اهالی رسانه و خبرنگاران با اصول تحلیل زبان بدن مصاحبه شونده، بررسی زبان بدن در عکس های خبری و به کارگیری دانش زبان بدن برای خبرنگاران به صورت کاربردی آشنا خواهند شد که حضور در این کارگاه برای اهالی رسانه رایگان می باشد.

برگزاری کارگاه تحلیل زبان بدن در حرفه خبرنگاری توسط «اخبار رسمی»

اهالی رسانه معتبر در دنیا و ایران نسبت به اهمیت آشنایی با زبان بدن و به کارگیری این علم تبحر زیادی دارند. اینگونه اهالی رسانه می توانند از زبان بدن مصاحبه شونده میزان صداقت وی در گفتار و یا اینکه اصولا به جواب ارائه شده اطمینان خاطر دارد و یا خیر و یا به عبارتی حقیقت را استخراج کنند.

زبان بدن از علومی است که این روزها در زمینه ارتباطات غیرکلامی، از مذاکرات و گفتگوهای سیاسی و رسمی گرفته تا ارتباطات بین فردی به آن توجه بسیاری شده است. در حرفه خبرنگاری نیز آگاهی از این دانش دارای ارزش بسیاری است. هر خبرنگار در برابر هر سوالی که از مصاحبه شونده می پرسد، فراتر از پاسخی که از زبان فرد دریافت می کند، می تواند پاسخ مهمتر و یا حتی صادقانه تری را از حرکات بدن آن فرد استخراج کند. حتی روش دست دادن سیاستمداران هم می تواند گویای حقایقی در مورد مذاکرات در پشت درهای بسته باشد. به گفته کارشناسان و تحلیلگران زبان بدن، حتی رفتار غیر کلامی و زبان بدن خبرنگار می تواند در گرفتن پاسخ مد نظر از مصاحبه شونده بسیار موثر باشد.
پویا ودایع، از اساتید مدرس علوم ارتباطات غیر کلامی و زبان بدن و مدرس این کارگاه نیم روزه، در مورد اهمیت آشنایی با مفاهیم زبان بدن برای خبرنگاران و اهالی رسانه گفت: «این کارگاه نیم روزه برای اولین بار است که در ایران و با مشارکت «اخبار رسمی» برگزار می شود و هدف از آن بالا بردن میزان آگاهی اهالی رسانه از رفتار غیر کلامی خبرسازان ایران و جهان است. حتی در بسیاری از عکس های خبری مورد استفاده توسط خبرنگاران می توان به وسیله آشنایی با زبان بدن، مفاهیمی را از حقیقت خبر استخراج کرد که شاید در متن خبر به آن اشاره ای نشده است و به این واسطه می توان قدرت تحلیلی خبرنگاران را افزایش داد.»
وی در زمینه این کارگاه و آشنایی اهالی رسانه در دنیا نسبت به این علم افزود: «اهالی رسانه معتبر در دنیا و ایران نسبت به اهمیت آشنایی با زبان بدن و به کارگیری این علم تبحر زیادی دارند. اینگونه اهالی رسانه می توانند از زبان بدن مصاحبه شونده میزان صداقت وی در گفتار و یا اینکه اصولا به جواب ارائه شده اطمینان خاطر دارد و یا خیر و یا به عبارتی حقیقت را استخراج کنند. حتی زبان بدن خود خبرنگار نیز در پاسخی که از مصاحبه شونده دریافت می کند بسیار مهم است. به عنوان مثال شاهدیم تحلیل های بسیاری در مورد زبان بدن به کار گرفته توسط لری کینگ مجری معروف کانال CNN و اینکه می تواند پاسخ مستقیم و سرراست را از مصاحبه شونده بیرون بکشد وجود دارد. در این کارگاه 3 ساعته تلاش داریم تا مبانی اولیه زبان بدن و کاربردهای آن را به طور عملی آموزش دهیم و علاقمندان این حوزه را به مطالعه و آموزش بیشتر و حرفه ای تشویق کنیم.»
این کارگاه آموزشی در محل آمفی تاتر انستیتو نفت ایران، واقع در پردیس دانشکده فنی دانشگاه تهران در خیابان امیرآباد شمالی و در تاریخ چهارشنبه 29 بهمن ماه 93 از ساعت 10 الی 14 برگزار می شود و هزینه حضور در آن برای اهالی رسانه و خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری و یا معرفینامه از سوی رسانه همکار، رایگان است.
علاقه مندان برای ثبت نام در این کارگاه می توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 27 بهمن ماه به آدرس اینترنتی http://blog.akhbarrasmi.com/News-Workshop  مراجعه و یا با شماره 09121355660 تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://blog.akhbarrasmi.com/News-Workshop
لینک ثبت نام در کارگاه تحلیل زبان بدن در حرفه خبرنگاری
رویدادمرتبط:

| برگزاری کارگاه تحلیل زبان بدن در حرفه خبرنگاری