اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401164690353

اولین آکادمی مدیریت فرآیند کسب و کار در کشور راه اندازی شد

کد: 139401164690353

http://bit.ly/1PihKQM

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر نخستین آکادمی مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) را با رویکرد ترویج فرهنگ فرآیند محوری و افزایش آگاهی مدیران سازمانی در کشور راه اندازی کرد.

مخاطبان دوره های آموزشی آکادمی شامل مدیران سازمان‌ها و شرکتهای خصوصی و دولتی، مدیران فناوری اطلاعات، مدیران تشکیلات و برنامه‌ریزی هستند

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر، نخستین آکادمی BPM کشور با رویکرد ترویج فرهنگ فرایند محوری، افزایش آگاهی مدیران سازمانی و ارتقاء سطح کیفیت عملکرد سازمان‌ها تاسیس شد.

مخاطبان ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی را مدیران سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی، مدیران فناوری اطلاعات، مدیران برنامه‌ریزی و تشکیلات و روشها و مدیران واحدهایی نظیر بهبود روشها، تشکیلات، سازماندهی و تضمین کیفیت تشکیل میدهند.

سمینار های آکادمی BPM تحت عنوان "مدیریت فرآیند کسب و کار BPMS" بطور هفتگی و منظم برگزار می‌شود، ثبت نام در این آکادمی به صورت رایگان است و به کلیه شرکت کنندگان در دوره های آموزشی آکادمی گواهینامه آموزشی ارائه می‌شود.

از دوره های آموزشی این آکادمی در فاز اول می توان به "مدیریت فرآیند های کسب و کار(BPM) " و "مدلسازی فرآیند های سازمانی با استاندارد BPMN "و معماری سازمانی اشاره کرد که با حضور اساتید برجسته مباحث BPM برگزار می‌شوند.

علاقمندان می توانند از کتاب‌ها، مقالات و اخبار به روز BPM در سایت فراگستر، بخش آکادمی، استفاده و جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره آکادمی فراگستر تماس حاصل فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.faragostar.net/
آدرس وبسایت آکادمی مدیریت فرآیند کسب و کار
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش