اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970913331540353

راهکارهای نرم افزاری فراگستر ویژه صنعت بیمه

فروش ویژه اتوماسیون اداری فراگستر به مناسبت سالروز بیمه

کد: 13970913331540353

https://goo.gl/BReBiL

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه شاهد هستیم که بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای هنوز از سیستم‌های جزیره‌ای و نرم‌افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند که قابلیت یکپارچه سازی با دیگر نرم‌افزار‌های سازمانی را ندارد. در این طرح ویژه، راهکارهای فراگستر قابل ارائه به همه واحدهای صنعت بیمه بوده و مزایای بسیاری را برای شرکت‌های بیمه‌ای دارد.

فروش ویژه اتوماسیون اداری فراگستر بمناسبت سالروز بیمه
طرح فروش ویژه اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر به مناسبت سالروز بیمه

صنعت بیمه، 5 صنعت اولی است که به سیستم‌های اتوماسیون اداری و فرایندها نیاز دارد. به علت بروکراسی بسیار زیاد، به شدت با مقررات و دستورالعمل‌های متعدد سروکار دارد و این شامل حجم بزرگی کاغذبازی است

شرکت فراگستر به عنوان برترین شرکت عرضه‌کننده راهکارها و نرم‌افزارهای هوشمند سازمانی در ایران، در نظر دارد به منظور بزرگداشت روز بیمه از ۱۳ تا ۲۰ آذرماه ۹۷ (فقط به مدت یک هفته)، نسل جدید نرم افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندهای خود را با شرایط بسیار ویژه به شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنعت بیمه ارائه کند.

گفتنی است تاکنون شرکت‌های بزرگی در صنعت بیمه نظیر بیمه نوین، بیمه ما (ملت ایران)، سندیکای بیمه گران ایران، ساختمان بیمه ایران و…. به فراگستر اعتماد کردند.

راهکارهای نرم‌افزاری فراگستر ویژه شرکت‌های فعال در صنعت بیمه

  • نسل جدید نرم افزار اتوماسیون اداری
  • نرم افزار فرم‌ساز و مدیریت فرایندها BPMS
  • نرم افزار مدیریت مستندات و آرشیو الکترونیکی اسناد
  • ارائه خدمات مشاوره رایگان به شرکت‌های بیمه

شرایط فروش ویژه اتوماسیون اداری و فرایندها برای صنعت بیمه

علاقه‌مندان در صورت تمایل به بهره‌مندی از شرایط فروش ویژه و اطلاع از نحوه دریافت راهکارهای اختصاصی در حوزه تسهیل روند انواع مکاتبات و فرایندهای اداری و بایگانی الکترونیکی اسناد بیمه‌گری به آدرس faragostar.net/Insurance مراجعه و یا با شماره اختصاصی ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۱ تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]