اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971008336350353

جشنواره ۱۰۱۰ فراگستر از 10 تا 20 دی 97 با شرایط استثنایی آغاز شد!

تا ۴۵% تخفیف خرید اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر

کد: 13971008336350353

https://goo.gl/7NJWWv

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره ۱۰/۱۰، جشنواره فروش ویژه نسل جدید اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندها است که در قالب طرح‌های تخفیفی از ۱۰ دی (۱۰/۱۰) آغاز و تا ۲۰ دی ماه ادامه دارد.

آغاز فروش ویژه زمستانی"نسل جدید اتوماسیون اداری و فرآیندهای فراگستر"
تا ۴۵% تخفیف خرید اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر

در جشنواره تخفیفات ۱۰۱۰، فراگستر در راستای حمایت از مشتریان بالقوه و بالفعل خود در نظر دارد در بازه زمانی کاملا محدود، نسل جدید نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرآیندهای خود را تا ۴۵% تخفیف به متقاضیان ارائه کند.

نسل جدید این نرم‌افزار با بهره‌گیری از موتور جستجوی معنایی، هوش تجاری و اپلیکیشن مکاتبات (در دو نسخه اندروید و iOS) امکان دسترسی سریع و راحت مدیران به کارتابل روزانه، مشاهده نامه‌ها و پیگیری مکاتبات در هرجا و هر زمان را فراهم می‌کند که این امر به مراتب کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری سازمانی را به دنبال دارد.

 در جشنواره ۱۰۱۰ چه نرم افزارهایی مشمول تخفیف ویژه خرید هستند؟

در این جشنواره نرم افزارهای اتوماسیون اداری، مدیریت فرایندها(BPMS)،موتورجستجوی معنایی، مدیریت مستندات، هوش تجاری، نسخه موبایل مکاتبات، مدیریت فاکس، ایمیل، پیامک، تقویم و مدیریت جلسات سازمانی و .... به همراه زیرسیستم‌های تکمیلی آنها در قالب طرح‌های پیشنهادی پایه، اقتصادی و هوشمندانه ارائه می شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی جشنواره به نشانی www.faragostar.net/10-10 مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۱ تماس حاصل کنند.

باتوجه به محدودیت زمانی جشنواره، این امکان را برای علاقه‌مندان فراهم شده است که با ثبت اطلاعات خود در این فرم و مشاهده دموی اتوماسیون اداری، به مدت کاملا محدود و بطور رایگان محیط نرم افزار اتوماسیون اداری و قابلیت‌های آن را بررسی و سپس اقدام به خرید نرم افزار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]