اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990819473880353

یک بحران، یک فرصت طلایی ویژه شرکتهای وابسته به صنایع بورس، بانک و بیمه

فروش فوق‌العاده ومحدود نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندهای فراگستر

کد: 13990819473880353

https://bit.ly/2IB4ihy

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی فراگستر، مدیر فروش این شرکت در راستای حمایت از صنایع بورس، بانک و بیمه در بحران کرونا، از آغاز طرح تخفیف فروش نرم‌افزار اتوماسیون کسب و کار با 35% تخفیف به مدت یک ماه خبر داد.

فروش فوق‌العاده ومحدود نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندهای فراگستر
فروش فوق‌العاده ومحدود نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندهای فراگستر

نرم‌افزار فراگستر زیرساخت‌های مهم و کلیدی در بستر آنلاین مانند همکاری تیمی، مدیریت ارتباطات، اسناد و فرایندها را برای سازمانهای هلدینگ و دارای زیرمجموعه مانند بورس، بانک و بیمه ها فراهم میکند

وی ضمن تشریح جزییات بیشتر فروش فوق‌العاده، از راهکارها و امکانات نوین و هوشمند نرم‌افزار فراگستر که برای چالش‌های خاص صنایع بورس، بانک و بیمه بسیار کاربردی می‌باشد؛ توضیح داد. ایجاد زیرساخت‌های مهم و کلیدی در بستر آنلاین مانند همکاری تیمی، مدیریت ارتباطات، اسناد و فرایندها بهترین گزینه برای مقابله و مدیریت کرونا در دوران دورکاری است.

جهت دریافت مشاوره رایگان و بررسی امکانات نرم‌افزار به صفحه اختصاصی فروش ویژه نرم‌افزار اتوماسیون فراگستر مراجعه کنید.

 

راهکارهای فراگستر ویژه متمرکز کردن و یکپارچگی فرایندها برای شرکت‌های فعال در صنایع بورس، بانک و بیمه

  1. تمرکز و یکپارچه‌سازی اطلاعات تمام سازمان و زیرمجموعه‌ها در یک محیط کاری واحد
  2. فراگستر زبان فارسی را درک و تمام اطلاعات سازمان شما را مثل گوگل جستجو میکند
  3. الکترونیکی کردن تمام فرآیندها، هوشمندسازی روند کار و کاهش خطاهای کارکنان
  4. دریافت تاییدات و امضاها در سراسر سازمان‌ها و زیرمجموعه‌ها بصورت الکترونیکی
  5. حذف مراجعات حضوری ارباب‌رجوع با میز خدمت الکترونیک

 

چه سازمان‌های بزرگی در این صنایع از نرم‌افزار فراگستر بهره گرفته‌اند؟

مدیر فروش فراگستر از اجرای موفق راهکارهای فوق با بازدهی فوق‌العاده برای بزرگان صنایع بورس، بانک و بیمه در چند سال اخیر خبر داد و اذعان داشت بانک ملی ایران هم اکنون بعنوان یکی از بزرگترین پروژ‌ه‌های ملی کشور بالغ بر ۶۰٫۰۰۰ کاربر _که ۶٫۵۰۰ کاربر آن همزمان هستند_ در بیش از ۳۸۰۰ شعبه در داخل و خارج کشور به همراه تمامی ادارات کل مرکزی و ادارات امور شعب و شعب تابعه در حال بهره‌برداری از سامانه اتوماسیون اداری فراگستر می‌باشند.

همچنین پیاده‌سازی این نرم‌افزار در هلدینگ ها و سازمان‌های بزرگ دیگری مانند بیمه ما، بیمه نوین، کارگزاری بورس بیمه ایران و... منجر به کاهش چشمگیر هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری برای آنها شده است.

 

فرصت بهره‌مندی از 35% تخفیف خرید نرم‌افزار اتوماسیون کسب و کار محدود است

شاید تخفیف خرید نرم‌افزار اتوماسیون کسب و کار در بحران کرونا بهترین گزینه روی میز باشد اگر شما هم به فکر مدیریت یکپارچه سازمان‌تان هستید.

طرح فروش فوق‌العاده نرم‌افزار اتوماسیون کسب و کار فراگستر از شنبه 24 آبان تا 24 آذر ماه 99 ادامه خواهد داشت. کلیه شرکتها و سازمانهای وابسته به صنایع بورس، بانک و بیمه مانند کارگزاری های بورس، کارگزاری های بیمه، شعب و نمایندگی های بیمه، صندوق های مالی و سرمایه گذاری و... نیز شامل این تخفیف خواهند شد. این فرصت ویژه را از دست ندهید.

 

جهت بهره‌مندی از این تخفیف، میتوانید به صفحه اختصاصی فروش ویژه نرم‌افزار اتوماسیون کسب و کار و مشاهده دموی رایگان کلیک کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار