اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980215365620353

در هجدهمین همایش ملی حمایت از مصرف‌کنندگان

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به فراگستر اعطا شد

کد: 13980215365620353

http://bit.ly/2H453ft

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فراگستر موفق شد برای پنجمین سال متوالی، اولین تندیس طلایی حمایت ازحقوق مصرف کنندگان رااز هجدهمین همایش حقوق مصرف کنندگان واز دستان وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کند. این تندیس پس از انجام ارزیابی‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد، از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به فراگستر اعطا شده است.

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به فراگستر اعطا شد
تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در هجدهمین همایش ملی رعایت حقوق مصرف کننده به فراگستر اعطا شد

فراگستر موفق شد برای پنجمین سال متوالی، بعنوان برترین شرکت نرم افزاری در رعایت حقوق مصرف کنندگان، اولین تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از دستان وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کند

به گزارش روابط عمومی فراگستر، هجدهمین مراسم تقدیر از بنگاه‌های اقتصادی منتخب در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان، یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸ در محل سالن کنفرانس شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف کننده طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولین حوزه صنعت کشور و مدیران صنایع و سازمان‌های مختلف به عموم مردم معرفی و با اعطای تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از آنها تقدیر شد.

در این همایش اقای ارغنده پور، مدیر کل دفتر نظارت و تشکلهای حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: «امسال از میان ۵۴۵ شرکت متقاضی، تنها ۹۱ واحد پس از گذراندن مراحل سخت ارزیابی موفق به اخذ تایید کمیته فنی و دریافت جوایز ملی شده و بعنوان برگزیدگان همایش معرفی می‌شوند. ترکیب تندیس‌های ارائه شده نیز شامل: ۱۶ تندیس طلایی، ۲۶ تندیس نقره‌ای، ۹ تندیس برنزی و ۴۰ گواهینامه ملی رعایت از حقوق مصرف کنندگان است.»

وی افزود: «شاخص‌های ارزیابی بنگاه‌های اقتصادی، امسال متناسب با تغییرات اقتصاد ایران کمی سخت‌گیرانه‌تر شده بود و این شاخص‌ها در چهار حوزه قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری بوده که البته هرکدام زیرشاخص‌های بسیاری را نیز شامل می‌شود.»

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر موفق شده است با طراحی فرایندهای مبتنی بر مشتری مداری و برنامه‌ریزی‌های مستمر برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در پنج دوره متوالی از سال ۹۳ بعنوان برترین شرکت فعال در حوزه نرم افزارهای اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندها تندیسهای این رویداد را به خود اختصاص دهد و امسال نیز در پنجمین سال حضورش موفق به کسب اولین تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی فراگستر، این جایزه معتبرترین جایزه ملی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور است که هر ساله پس از ممیزی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به برگزیدگان اهدا می‌شود.

این موفقیت را که نتیجه تلاش شبانه‌روزی فراگستر در جلب رضایت مصرف کنندگان و اعتماد و همراهی مشتریان و کاربران عزیز بوده است، به تمامی اعضای خانواده بزرگ فراگستر تبریک می گوییم و امیدواریم که در سایه این اعتماد و همراهی بتوانیم با ارایه خدماتی در خور توقع و نیاز شما، همچنان رضایت بیش از پیش کاربران را در کارنامه خود بگنجانیم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار