اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970903329680353

تعامل صنعت و دانشگاه در حوزه مدیریت فرآیندها BPM

برگزاری اولین باشگاه‌علمی گروه فناوری دانشگاه تربیت مدرس بامشارکت فراگستر

کد: 13970903329680353

https://goo.gl/JohTD4

، تهران , (اخبار رسمی): در تاریخ 30 آبان 97، اولین جلسه باشگاه علمی گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس با مشارکت و حضور فعال شرکت فراگستر در دو بخش علمی و تجربی با محوریت مدیریت فرآیندها در سالن اجتماعات این دانشگاه، برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه تعامل صنعت و دانشگاه تربیت مدرس بامشارکت فراگستر
اولین هم اندیشی تعامل صنعت و دانشگاه در حوزه مدیریت فرایندها در دانشگاه تربیت مدرس با مشارکت فراگستر

به گزارش روابط عمومی فراگستر در آخرین روز آبان ۹۷، «اولین جلسه باشگاه علمی گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس با مشارکت و حضور فعال شرکت فراگستر» در دوبخش علمی و تجربی با محوریت مدیریت فرآیندها (BPM) در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در این هم اندیشی گرم و صمیمانه که جمعی از اساتید، مدیران و دانشجویان دانشگاه‌ها حضور داشتند در بخش علمی، «آشنایی با مراکز شتاب‌دهنده و پژوهش در دانشگاه‌های برتر جهان»، توسط دکتر علی شایان ارائه شد.

در بخش تجربی نیز دکتر سالار ساکت به نمایندگی از فراگستر، به مباحث «آشنایی با فضای کسب و کار در حوزه BPM » پرداخته و در ادامه برخی از تجارب فراگستر را در زمینه اجرا و پیاده‌سازی مدیریت فرآیندها در صنایع گوناگون، در اختیار شرکت‌کنندگان حاضر در جلسه قرار دادند.

شایان ذکر است در این بخش از جلسه نیز، چندین فرآیند واقعی اجرا شده در صنایع گوناگون به همراه اهمیت و ضرورت کاربرد اجرای داشبوردهای مدیریتی و هوش تجاری، به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در انتهای جلسه نیز زمانی به پرسش و پاسخ میان شرکت‌کنندگان و بهره‌مندی بیشتر از متخصصین حوزه BPM اختصاص داده شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار