اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052446702536

4 جراحی زیبایی پرطرفدار کشور این روزها کدامند؟

کد: 1394052446702536

https://goo.gl/Rf5zQ6

، تهران , (اخبار رسمی): بینی، چال گونه، کاشت مو و لیپوماتیک، جدیدترین مطالعات دانشگاهی نشان می‌دهد که این 4 جراحی، این روزها جراحی‌های پرمراجعه زیبایی در میان مردم ایران به شمار می‌آیند.

  جدیدترین مطالعات آماری نشان می‌دهد که بینی، چال گونه، کاشت مو و لیپوماتیک؛ این روزها جراحی‌های پر مراجعه عمل‌های زیبایی در میان مردم ایران به شمار می‌آیند.

به گزارش روابط عمومی کلینیک زیبایی رز، در شرایطی که اقبال عمومی نسبت به جراحی‌های زیبایی در کشور در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است، جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد از ابتدای سال 93 تاکنون، بیشترین مراجعین جراحی‌های زیبایی در کشور جهت عمل‌های بینی، چال گونه، کاشت مو و لیپوماتیک بوده‌اند. اما دلیل اقبال عمومی نسبت به این جراحی‌ها چیست؟

 

جراحی بینی

رینوپلاستی به علم و هنر جراحی پلاستیک بینی می‌گویند و عملی است که جراح با حفظ عملکرد تنفسی بینی اقدام به زیباسازی آن می‌کند. رینوپلاستی محبوب‌ترین عمل زیبایی به شمار می‌رود و در آمارهای رسمی به عنوان رایج‌ترین جراحی در ایران معرفی شده است. اگرچه جنبه مهم زیبایی، همواره دلیل اصلی محبوبیت این جراحی بوده، اما جنبه‌های پزشکی جراحی بینی، به عنوان یکی از دلایل تاثیرگذار افزایش محبوبیت آن میان زنان و مردان ایرانی در سال‌های اخیر معرفی شده است، چراکه این جراحی با همراهی یک جراح و پزشک باتجربه می‌تواند در کنار جنبه زیبایی، عارضه‌های موجود در بینی از قبیل قوز، افتادگی نوک بینی و یا زاویه‌دار شدن آن، بزرگ بودن حفره‌ها و دیگر اختلال‌های شایع بینی را نیز برطرف کند.

البته احتمال عارضه در جراحی های زیبایی 5 تا 10 درصد و این احتمال تقریباً در سراسر دنیا حتی اگر توسط مجرب‌ترین پزشکان صورت بگیرد، کم و بیش یکسان است. عوارض بعد از جراحی اصولاً به راحتی برطرف می‌شوند، ولی بعضی از آنها خسارات جبران‌ناپذیری برجای می‌گذارند. تعدادی از آنها برای بیماران شناخته‌ شده‌تر هستند. این عوارض عبارتند از: کاهش حس بویایی، خونریزی، سوراخ شدن تیغه بینی، کوچکی سوراخ‌های بینی، عدم تقارن، عفونت، آسیب به بافت‌های عمقی، کرختی پوست، مرگ در اثر ماده بیهوشی و افزایش تنفس دهانی

 

چال گونه

بر اساس اعتقادات سنتی آسیایی‌ها، وجود چال خنده در صورت فرد نشان‌دهنده اقبال و خوش‌شانسی اوست، در حالی‌که غربی‌ها به این موضوع با دیده زیبایی و یک ویژگی منحصربه‌فرد نگاه می‌کنند. امروزه امکان ایجاد یک یا چند چال روی گونه با استفاده از عمل جراحی پلاستیک تحت بیهوشی موضعی وجود دارد و این کار را می‌توان در مطب پزشک در یک روز و در مدتی کوتاه انجام داد، به این ترتیب در حال حاضر تقاضای زیادی برای ایجاد یک چال گونه از طرف زنان و مردان وجود دارد. نتایج حاصل از این عمل معمولا دائمی بوده و موقعیت و اندازه آن یک انتخاب شخصی است که می‌تواند توسط پزشک نیز ارزیابی و بررسی شود به طور کلی حدود یک ماه طول می‌کشد تا بخیه‌ها جذب شود و زخم‌ها بهبود پیدا کند و فرد به وضع طبیعی برسد، اما کاشت چال گونه عوارض خاصی در پی ندارد. البته ممکن است فرد بعد از جراحی دچار مشکلاتی شود. برای مثال هنگام خندیدن یا ابراز احساساتی که به حرکات عضلات صورت نیاز دارند، نتواند مانند قبل و حتی به صورت طبیعی، میمیک خنده یا سایر ابراز احساسات صورت خود را نشان دهد حتی اگر این جراحی توسط فرد بی تجربه ای انجام شود، می‌تواند به سیستم عصبی محلی که کاشت چال گونه در آن انجام شده است، آسیب برساند و حتی به فلج قسمتی از اعصاب حرکتی صورت منجر شود که متاسفانه در بسیاری از مواقع غیرقابل درمان است. گاهی به علت کم دقتی جراح عدم قرینگی در صورت ایجاد می‌شود و مسلما یکی از زیبایی‌های صورت ما قرینگی است که اگر از بین برود، مشکل ساز خواهد بود.

 

لیپوماتیک

مسوولان کلینیک رز از تناسب اندام به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سال‌های اخیر در بین ایرانی‌ها نام می برند چرا که  کوچک کردن و به زبان عامیانه آب کردن کامل ناحیه شکم شاید مهم‌ترین آنها باشد. روش لیپوماتیک (Lipomatic) در سال‌های اخیر به عنوان جدیدترین روش تخلیه چربی از بدن رواج یافته است. لیپوماتیک خارج کردن چربی‌های منطقه‌ای و موضعی با قدرت مکش است؛ روشی سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی که حجم زیادی از چربی در یک جلسه  تخلیه می‌شود.

در روش لیپوماتیک سلول‌های چربی ابتدا به روش کاملا فیزیکى و نه اشعه و یا حرارت تخریب می‌شود و توسط حرکات لرزشی کانولا به صورت آزاد درمی آید و سپس این چربی به آرامی و بدون درد و خونریزی توسط دستگاه از بدن خارج می‌شود. در این روش هدف معمولا کم کردن وزن نیست، بلکه تغییر سایز، حجم و فرم است. البته این عمل عوارضی هم ممکن است داشته باشد که عبارتند از: ضربات شدید ویبریشن  که باعث آسیب به جراح و هم چنین بیمار می‌شود، خونریزی شدید را به همراه دارد و هیچ مکانیسمی به جز اپی نفرین برای جلوگیری از خونریزی ندارد، به دلیل ضربات شدید باعث کوفتگی در بیمار می شود،  محل های ورود پروب به دلیل  قرارگرفتن  ویبریشن و ساکشن بر روی یک پروب بسیار بزرگ است و جای زخم بدی به جای می‌گذارد، هیچ سیستم محافظتی برای پیشگیری از آسیب به عضلات,عروق و اعصاب ندارد و به همین دلیل است که میزان خونریزی بیمار شدید است و احتمال آسیب به احشا و پارگی وجود دارد.

 

کاشت و ترمیم مو

 مو، یکی از مهم‌ترین اجزای بدن است که نقش مهمی در حفاظت از سر و پوست سر در برابر آسیب‌های محیطی به خصوص نور آفتاب دارد. اما به جز نقش حفاظتی، عامل مهم دیگری که باعث می‌شود بسیاری از مردم تمایل داشته باشند به بهترین شکل ممکن به موهایشان رسیدگی کنند، زیبا نشان دادن چهره است.

ریزش مو و طاسی سر در سال‌های گذشته دغدغه طیف وسیعی از ایرانی‌ها و به ویژه در میان مردان بوده و پیشرفت‌های قابل‌توجه این جراحی اعتماد و استقبال از آن‌ را در کشور بالا برده است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت tehrancosmetics.com مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک رُز

کلینـیک رُز از کاملـترین و مطـرح ترین مـراکز پوست، مو، زیبایی، لیزر می باشـد و خـدمــات خـود را متمایز از دیگر رقبا ارائه می نماید. ما برتــرین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین مطــــرح زیبــایی و لاغـری را بر طبـق اسـتاندارد هـــای FDA و وزارت بهــداشــت گـرد هــم آورده و جمــعـی از مجــربتـرین پزشـکان متخصص زیبایی را برای رسانیدن شما به آنچـه که ایـده آلـــتان اســت به همکاری گرفته‌ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان