اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052646772536

عضو ایرانی جامعه جراحان آمریکا مطرح کرد:

با چه روش‌هایی باید از عوارض جراحی بینی جلوگیری کنیم؟

کد: 1394052646772536

http://bit.ly/1Ng5T6p

، تهران , (اخبار رسمی): عضو جامعه جراحان آمریکا می‌گوید: اگر مشاوره جراحی بینی شما فقط 15دقیقه طول کشید، این موضوع خیلی نمی‌تواند نشانه خوبی داشته باشد، یعنی جراح شما ممکن است جراحی بینی پرخطری را برای شما رقم بزند. عمل جراحی بینی یکی از پرمراجعه‌ترین جراحی‌های علم زیبایی است که جراح باید در این زمینه تجربه کافی و تحلیل درستی در مورد نیاز حقیقی شخص بیمار داشته باشد.

با چه روش‌هایی باید از عوارض جراحی بینی جلوگیری کنیم؟

امروزه جراحان حرفه‌ای بینی، قبل از انجام هرگونه عملیاتی، با نرم‌افزارهای کامپیوتری اقدام به شبیه‌سازی بینی بعد از عمل کرده و بعد از سنجیدن تمام جوانب، مبادرت به جراحی می‌کنند

 به گزارش روابط عمومی کلینیک رز، این روزها گزارش‌های زیادی درباره جراحی‌های غیرتخصصی بینی (رینوپلاستی) و عوارض پس از آن منتشر می‌شود؛ مساله‌ای که باعث شده بسیاری از افراد نگرانی‌های زیادی درباره انجام این جراحی زیبایی داشته باشند.

طبق گفته دکتر محمدعلی اکبری، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی و عضو جامعه جراحان آمریکا، چند نکته اساسی درباره انتخاب یک جراح باتجربه وجود دارد که امکان عوارض احتمالی یک جراحی را به حداقل می‌رساند:

خطرات مشکلات تنفسی

جراحی بینی در صورتی که بدون دقت کافی به مسیر عبور هوا از بینی صورت گیرد، مشکلات جدی در فرآیند تنفس از طریق بینی برای یک مراجعه‌کننده ایجاد می‌کند. این مساله حتی پیش از جراحی قابل تشخیص است. اگر در طول مشاوره، یک جراح مسیر هوای بینی شما را مورد معاینه و بررسی قرار ندهد، نشان‌دهنده این است که جراح شما دارای آگاهی و علم کافی از عمل جراحی بینی نیست.

عوارض رینوپلاستی

رینوپلاستی یکی از دشوارترین جراحی‌های پلاستیک به شمار می‌ٰرود. تجربه پایین برخی پزشکان در بسیاری از موارد در کشورمان مشکلات زیادی را برای مراجعه‌کنندگان به وجود آورده است؛ عوارضی همچون خون‌دماغ، عفونت، ایجاد لخته خون در دیواره بینی، سوراخ شدن دیواره بینی، چسبندگی‌های داخل بینی، آنوسمی (از بین رفتن بویایی)، بی‌حسی کام و دهان، باقی ماندن یا برگشت بدشکلی‌های بینی و نکروز پوست. جراحانی که در این حوزه متخصص می‌شوند باید دانش زیادی از این نوع عمل جراحی در هر دو دوره رزیدنتی و دوره بعد از آن داشته باشند، به همین دلیل مراجعه‌کنندگان باید نسبت به جراح موردنظر و سطح آموزش پیشرفته وی در این حوزه تخصصی شناخت و آگاهی کافی داشته باشند.

جراحی بینی سفارشی

جراحی بینی باید با توجه به نیازها و خواسته‌های هر بیمار انجام شود. برخی جراحان صرفا یک مدل از عمل جراحی پلاستیک را بر روی همه بیماران خود انجام می‌دهند، در حالی که یک جراح بینی متخصص، به ندرت یک عمل جراحی را دو بار انجام می‌دهد. این رویکرد در اصطلاح عمل جراحی بینی «سفارشی» نامیده می‌شود که می‌تواند عوارض زیادی برای فرد مراجعه‌کننده داشته باشد.

دردسرهای جراحی عجولانه

داشتن عجله در عمل جراحی پلاستیک زیبایی بینی توسط جراحان کم‌تجربه، ممکن است نتیجه دلخواه و مورد نظر فرد مراجعه‌کننده را در پی نداشته باشد. امروزه جراحان حرفه‌ای بینی، قبل از انجام هرگونه عملیاتی، با نرم‌افزارهای کامپیوتری اقدام به شبیه‌سازی بینی بعد از عمل کرده و بعد از سنجیدن تمام جوانب، مبادرت به جراحی می‌کنند، به همین دلیل انجام فرآیند جراحی بینی توسط یک متخصص باتجربه تنها راه جلوگیری از عوارض جراحی بینی است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دکتر محمدعلی اکبری www.doctorakbari.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک رُز

کلینـیک رُز از کاملـترین و مطـرح ترین مـراکز پوست، مو، زیبایی، لیزر می باشـد و خـدمــات خـود را متمایز از دیگر رقبا ارائه می نماید. ما برتــرین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین مطــــرح زیبــایی و لاغـری را بر طبـق اسـتاندارد هـــای FDA و وزارت بهــداشــت گـرد هــم آورده و جمــعـی از مجــربتـرین پزشـکان متخصص زیبایی را برای رسانیدن شما به آنچـه که ایـده آلـــتان اســت به همکاری گرفته‌ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://tehrancosmetics.com//
وبسایت کلینیک زیبایی رز
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان