اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052846812536

مهم ترین نکاتی که باید قبل از جراحی بینی رعایت کرد

کد: 1394052846812536

https://goo.gl/2FvgdU

، تهران , (اخبار رسمی): خوردن و آشامیدن، سیگار، استفاده یا اجتناب از برخی داروها و... شاید نکات ساده ای به نظر برسند اما حقیقت این است که تنها با دنبال کردن دقیق این دستورالعمل ها، یک مراجعه کننده جراحی بینی می تواند عمل جراحی راحت و بی خطر تری را تجربه کند.

به گزارش روابط عمومی کلینیک رز، در زمان برنامه ریزی برای یک جراحی بینی، جراح به منظور آماده شدن فرد مراجعه کننده دستورالعمل هایی می دهد که رعایت آن کلیدی به نظر می رسد.

به گفته دکتر محمد علی اکبری متخصص، جراح پلاستیک و عضو جامعه جراحان آمریکا، قبل از جراحی بینی، فرد مراجعه کننده باید یکسری مراقبت های قبل از عمل بینی را مورد توجه قرار دهد که از  مهم ترین آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

داروهای خاص

مراجعه کننده باید پیش از جراحی بینی، در صورت مصرف داروهای حاوی آسپیرین یا ایبوبروفن (آدویل، موترین و موارد مانند آن) از دو هفته پیش از عمل جراحی، آنرا متوقف کند چرا که مصرف این داروها می تواند باعث افزایش خون ریزی شود. به همین دلیل تنها در صورت تجویز پزشک و تحت نظر او می توان، در دوره پیش از جراحی بینی، از این داروها استفاده کرد.

 

تکلیف سیگار چه می شود

به طو حتم فرد مراجعه کننده برای جراحی بینی علاقه دارد به بهترین نتیجه از جراحی بینی اش برسد. حقیقت این است که سیگار کشیدن باعث آهسته شدن فرآیند درمان پس از عمل جراحی می شود و احتمال ابتلا به عفونت را افزایش می دهد بنابراین به منظور تقویت، بهتر است از مدتی قبل جراحی بینی، مصرف سیگار متوقف شود.

 

هماهنگی ها برای روز جراحی

لازم است قبل از یک عمل جراحی به خصوص در صورتی که جراحی سرپایی باشد، یک شخص همراه در کنار فرد مراجعه کننده حضور داشته باشد تا پس از جراحی، فرد مراجعه کننده را به منزل برساند. علاوه بر این بهتر است فرد مراجعه کننده حداقل 48 ساعت، با یکی از اعضای فامیل یا دوستان خود برای کمک برای انجام فعالیت های مراقبتی لازم و ریکاوری پس از عمل جراحی هماهنگ باشد.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت  www.doctorakbari.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک رُز

کلینـیک رُز از کاملـترین و مطـرح ترین مـراکز پوست، مو، زیبایی، لیزر می باشـد و خـدمــات خـود را متمایز از دیگر رقبا ارائه می نماید. ما برتــرین تجهــیزات و فنــاوری های نـوین مطــــرح زیبــایی و لاغـری را بر طبـق اسـتاندارد هـــای FDA و وزارت بهــداشــت گـرد هــم آورده و جمــعـی از مجــربتـرین پزشـکان متخصص زیبایی را برای رسانیدن شما به آنچـه که ایـده آلـــتان اســت به همکاری گرفته‌ایم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان