اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394101651480005

حمایت اخبار رسمی از «روز هوای پاک»

کد: 1394101651480005

http://j.mp/1RrM9gZ

، تهران , (اخبار رسمی): مساله آلودگی هوا که در سال‌های اخیر و به‌خصوص در سال جاری به عنوان یکی از معضلات مهم تهران شناخته شده است، نیاز به برنامه‌ریزی دارد؛ برنامه‌ریزی‌ای که در آن نقش بازاریابان شرکت‌ها نیز مهم و اساسی است.

حمایت از روز هوای پاک

انجام مسئولیت اجتماعی شرکتی یکی از مهم‌ترین اصولی است که هر سازمان باید در قبال محیط زیست انجام دهد. بهتر است شرکت‌ها برنامه‌ریزی بازاریابی خود را به‌صورت اخلاقی پایه‌گذاری و اصول آن را در آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) خود ادغام کنند.

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی، مونا ذوالفقاری کارشناس بازاریابی و توسعه بازار این شرکت، در رابطه با حمایت از روز هوای پاک گفت: «امروزه انجام مسئولیت اجتماعی شرکتی یکی از مهم‌ترین اصولی است که هر سازمان باید در قبال محیط زیست انجام دهد و  با توجه به اینکه مشتریان از آگاهی و دانش کافی بهر‌ه‌مند هستند، بهتر است شرکت‌ها برنامه‌ریزی بازاریابی خود را به‌صورت اخلاقی پایه‌گذاری و اصول آن را در آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) خود ادغام کنند.»

وی در زمینه چگونگی انجام این کار به سه موضوع کلیدی اشاره کرد: «مسأله اول اینکه فقط خوب دیده شدن ملاک نیست،‌‌‌ّْ بلکه باید بر روی مسئولیت‌پذیر بودن و چگونگی خدمت به کشور و محیط زیست برنامه‌ریزی کرد و بر این حوزه متمرکز شد. نکته دوم تمرکز بر تاثیرات بلندمدت است نه بر دستاوردهای کوتاه‌مدت. به این ترتیب شرکت‌هایی که برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت برای بهبود محیط زیست دارند، موضوعی مهم مانند مسئولیت اجتماعی را در این زمینه بی‌ارزش و بی‌نتیجه خواهند کرد.»

ذوالفقاری بیان کرد: «سومین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، اعتراض به سیاست‌هایی است که پروفایل اخلاقی شرکت را زیر سوال می‌برد. به این معنی که بازاریاب‌ها به عنوان چهره و ویترین شرکت، باید نگرانی‌های خود را در زمانی که مدیران سیاست های کاری نادرستی را پایه گذاری می کنند، که احتمال آسیب به محیط زیست وجود دارد را بیان کنند.»

گفتنی است، اخباررسمی در ماه‌های آینده قصد دارد با یادآوری مناسبت‌های زیست محیطی و چگونگی تهیه خبر در این زمینه به مشترکان خود برای ارتقای خوشنامی شرکت‌شان کمک کند و گامی موثر در زمینه حفظ محیط زیست بردارد.

رویداد محیط زیستی پیش‌رو، 29 دی، روز هوای پاک است که از همه سازمان‌ها و شرکت‌ها دعوت می‌شود تا حمایت سازمانی خود را برای داشتن هوای پاک و آسمانی آبی اعلام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های اخباررسمی، به آدرس akhbarrasmi.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | محیط زیست