اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394112152845028

کیمیا فکر بزرگ عرضه می‌کند:

عرضه بسته کارشناسی ارشد شهرسازی، برنامه‌ریزی شهری و طراحی شهری

کد: 1394112152845028

https://goo.gl/kzjhpu

، تهران , (اخبار رسمی): کیمیا فکر بزرگ بسته آموزشی کارشناسی ارشد شهرسازی برای گرایش‌های برنامه‌ریزی و طراحی شهری رابه صورت نسخه‌های الکترونیکی و چاپی تهیه کرده و به سراسر کشور ارسال می‌کند.

زبان تخصصی شهرسازی

کیمیا فکر بزرگ بعد از چندین سال فعالیت آموزشی و تجربه تدریس بسیار موفق برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی و گردآوری مطالب مفید و کاربردی، کتاب‌های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی خود را با عنوان بسته آموزشی کیمیا تألیف و چاپ کرده است

از جمله مشکلات داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی، گستردگی منابع و در مواردی به‌روز نبودن و معتبر نبودن آنهاست. هر ساله سوالات کنکور در سرفصل‌های «مبانی نظری» به‌روز‌تر شده و به سمت ادبیات روز جهانی میل می­‌کند و از طرفی در بحث «مباحث شهرسازی ایران» نیز نوع سوالات جزئی­‌تر و تحلیلی‌­تر می‌­شود، اما متأسفانه منابع در دسترس، با وجود گستردگی فراوان، همگام با به‌روز شدن سوالات آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی به‌روز نمی‌­شوند و بنابراین می‌­توان گفت که عملاً بسیاری از این منابع دیگر قابل استناد نیستند.

از طرفی بخشی از سوالات از منابع و مقالات خارجی و بحث‌­های روز جهانی سرچشمه می‌گیرند که می‌توان گفت برای آنها هیچ کتاب یا منبع قابل‌قبولی تألیف یا ترجمه نشده است و اطلاعات مربوط به آنها در خوشبینانه‌ترین حالت صرفاً در دانشگاه‌­ها و در کلاس‌های اساتید برجسته دانشگاهی ارائه می‌شود؛ وجهی که به موجب آن بسیاری از داوطلبان پرتلاش را با سردرگمی و تشویش مواجه ساخته است. بنابراین دسترسی به کتاب‌های معتبر آموزشی که دربردارنده مطالب و نکات به‌روز، قابل استناد، کلیدی و مهم باشند، مهم‌ترین دغدغه داوطلبان که «چه چیزی بخوانیم؟» را رفع می­‌کند و سردرگمی در انتخاب منابع را از بین می­‌برد و موجب ذخیره میزان قابل‌ملاحظه‌ای از زمان می‌­شود.

کیمیا فکر بزرگ بعد از چندین سال فعالیت آموزشی و تجربه تدریس بسیار موفق برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی و گردآوری مطالب مفید و کاربردی، کتاب‌های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی خود را با عنوان بسته آموزشی کیمیا تألیف و چاپ کرده است و بسته کارشناسی ارشد شهرسازی کیمیا فکر بزرگ بهترین و کامل‌ترین جایگزین برای کلا‌س‌های حضوری است.

 

ویژگی‌های کتاب‌های بسته آموزشی کیمیا فکر بزرگ:

  • مفیدترین مطالب از به‌روزترین منابع آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی
  • تأکید بر کلید واژه‌ها و نکات طلایی مورد استفاده در سوالات آزمون هماهنگی و انطباق کامل کتاب‌ها با موضوعات مورد سوال در آزمون
  • استفاده از تصاویر مهم جهت انتقال بهتر مفاهیم و ثبت ذهنی مطالب شامل جمع‌بندی و خلاصه نکات در انتهای هر فصل از کتاب پوشش‌دهنده بخش عمده‌ای از موضوعات آزمون با صرف زمان بسیار کم

 

بسته آموزشی کارشناسی ارشد شهرسازی کیمیا فکر بزرگ فقط برای کسانی است که …

هدف قاطع قبولی در کنکور کارشناسی ارشد شهرسازی دارند و به صورت جدی می‌خواهند برای کنکور ارشد شهرسازی مطالعه داشته باشند و آماده شوند.

می‌خواهند صرفه‌جویی در زمان و تسلط بیشتری نیز روی مطالب داشته باشند.

می‌خواهند آخرین و جامع‌ترین (نه تمامی) و مفیدترین اطلاعات مربوط به آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی را به صورت یکجا در اختیار داشته باشند.

می‌خواهند اطلاعات و دانش عمومی شهرسازی خود را بالا برده و به‌روز کنند. کسانی که به هر دلیلی در دوره‌های آموزشی کیمیا فکر بزرگ یا هر موسسه دیگری شرکت ندارند، اما به دنبال قبولی در آزمون کارشناسی ارشد هستند.

این بسته بهترین و کامل‌ترین جایگزین برای کلاس‌های حضوری است.

 

کتاب زبان عمومی و تخصصی کارشناسی ارشد شهرسازی:

این کتاب در 314 صفحه در دو بخش زبان عمومی و زبان تخصصی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی تهیه و تألیف شده است و نخستین و کامل‌ترین کتاب زبان برای آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی را دربر می‌گیرد که شامل: آموزش گرامر زبان عمومی به همراه تست و پاسخ به روشی ساده و کارا مشخصا برای استفاده آزمون کارشناسی ارشد، بیش از 1200 لغت بسیار پر کاربرد در  آزمونهای سراسری کارشناسی ارشد شهرسازی، آموزش نحوه مطالعه متن ها و پاسخ دادن به سوالات زبان تخصصی شهرسازی، 6 متن تخصصی شهرسازی، 16 آزمون زبان تألیفی با پاسخنامه و 9 آزمون سراسری کارشناسی ارشد شهرسازی با پاسخنامه است.

 

کتاب مجموعه مباحث عمومی برنامه‌ریزی و طراحی شهری کارشناسی ارشد شهرسازی

 

کتاب حاضر، دومین کتاب از مجموعه کتاب­های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی، گرایش‌های برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌­ای، مدیریت و طراحی شهری (مشترک) است که به همت جمعی از رتبه‌های تک‌رقمی سالیان گذشته کیمیا فکر بزرگ جمع‌­آوری و سازماندهی شده است.

 

کتاب مجموعه مباحث تخصصی برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری

 

کتاب حاضر، سومین کتاب از مجموعه 5 جلدی آمادگی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی برنامه­‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری است که به همت جمعی از رتبه‌های تک‌رقمی سالیان گذشته کیمیا فکر بزرگ جمع‌­آوری و سازماندهی شده است؛ مجموعه پیش رو مختص سرفصل مبانی نظری برنامه­‌ریزی شهری، منطقه‌­ای و مدیریت شهری است.

 

کتاب مجموعه تست‌های تألیفی برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری

کتاب مجموعه تست‌های تألیفی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی گرایش برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری به همراه پاسخ کاملا تشریحی.

این مجموعه با تلاش اساتید و دانشجویان نخبه کیمیا فکر بزرگ تهیه شده است و در کنار جنبه تست‌زنی، جنبه آموزشی بسیار بالایی دارد. پاسخ‌های این مجموعه تماماً تشریحی هستند و برای همگی، آدرس کامل منبع اصلی سوال تا شماره صفحه آورده شده است.

 

کتاب آمار، فنون و روش‌های کمی در برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری

این کتاب پنجمین کتاب از بسته آموزشی کارشناسی ارشد شهرسازی کیمیا گرایش برنامه‌ریزی است که در 6 فصل آمار توصیفی، متغیرهای تصادفی، توزیع‌های مهم گسسته و پیوسته، توزیع‌های نمونه‌ای و برآورد، آزمون‌های فرض آماری و مدل‌ها، روش‌ها و فنون برنامه‌ریزی را شامل می‌شود. این کتاب بالغ بر 480 صفحه است.

 

کتاب مجموعه مباحث تخصصی طراحی شهری

کتاب حاضر، سومین کتاب از مجموعه چهار جلدی کتاب­های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد طراحی شهری است که به همت جمعی از رتبه­‌های تک‌رقمی سالیان گذشته کیمیا فکر بزرگ جمع‌‌آوری و سازماندهی شده است؛ مجموعه پیش­رو مختص سرفصل­های مبانی نظری معماری و طراحی شهری و تحلیل فضاهای معماری و شهری به شمار می‌رود.

 

کتاب مجموعه تست‌های تألیفی طراحی شهری

این مجموعه شامل 1349 تست تألیفی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی گرایش طراحی شهری است که همراه با پاسخ تشریحی آورده شده است.

این مجموعه به تلاش اساتید و دانشجویان نخبه کیمیا فکر بزرگ تهیه شده است و در کنار جنبه تست‌زنی، جنبه آموزشی بسیار بالایی دارد. پاسخ‌های این مجموعه تماماً تشریحی هستند و برای همگی، آدرس کامل منبع اصلی سوال تا شماره صفحه آورده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | علم و آموزش