اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970624316465028

اساسی‌ترین نکات موفقیت در کارآفرینی و کسب و کارهای امروزی‌

کتاب «ستاره کارآفرینی شوید» منتشر شد

کد: 13970624316465028

https://goo.gl/A71oA6

، تهران , (اخبار رسمی): اکنون و همین شرایط موجود کشور زمان مناسب راه‌اندازی و توسعه کسب و کار است. کسانی که از تغییرات شرایط و راهکارهای نوین موفقیت در کسب و کار آگاهی ندارند برای توجیه نتایج ضعیف، از انواع مشکلات و موانع نام می‌برند. اما در همین شرایط کارآفرینان هوشمندی هستند که در نهایت موفقیت و بهره‌مندی قرار دارند.

کتاب ستاره کارآفرینی شوید
اساسی ترین نکات موفقیت کارآفرینی و کسب و کارهای امروزی

اگر می‌خواهید گران باشید باید تلاش کنید تا بهترین باشید. در این کتاب با بیانی ساده، شیوا، کاربردی و البته منطبق با نیازهای کشور، با اجزای اصلی ساخت یک کسب‌وکار فوق‌العاده آشنا خواهید شد

به گزارش کیمیا فکر بزرگ؛ «کتاب ستاره کارآفرینی شوید» کتابی است که اساسی‌ترین نکات موفقیت در کسب‌وکارهای امروزی را در شرایط کاری کشور معرفی می‌کند.

کتاب ستاره کارآفرینی شوید، در شش فصل تألیف شده است و اصلی‌ترین موضوعات مورد نیاز کارآفرینان را معرفی و برای آنها راهکارهای عملیاتی موفقیت ارائه می‌دهد.

موضوعات فصل‌های کتاب ستاره کارآفرینی شوید شامل این موارد هستند.

فصل اول کتاب در رابطه با کارآفرینی در شرایط امروز است. از دلایل نابودی کسب و کارهای سنتی می‌گوید و اینکه کارآفرینی موفق امروزی چه ویژگی‌های باید داشته باشد.

فصل دوم کتاب، استراتژی های موفقیت برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای امروزی را ارائه می‌دهد. در این فصل با این که چگونه می توان کسب و کار خود را متمایز و موفق کرد آشنا می‌شوید.

فصل سوم کتاب کتاب درباره بازاریابی است. بازاریابی برای کسب و کارهای خرد و متوسط مقیاس همه چیز است. در این فصل ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی برای کارآفرینی معرفی شده است.

فصل چهارم درباره فروش است. اگر همه کار انجام شود اما چیزی فروخته نشود، به این معنی است که هیچ کاری انجام نشده است. در این فصل با کارهایی که موفق‌ترین فروشندگان و شرکت‌ها برای موفقیت انجام می‌دهند، آشنا می‌شوید.

در فصل پنجم در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتریان صبحت شده است. در بازار رقابتی امروز، اولویت اول کسب و کارها حفظ مشتریان قبلی خود و بعد یافتن مشتریان جدید است. در این فصل راهکارهای ارتباط با مشتریان به منظور جذب، حفظ و ارتقاء مشتریان آورده شده است.

در فصل ششم راجع به منابع انسانی صحبت شده است. منابع انسانی می‌تواند بزرگترین سرمایه سازمان و یا بزرگترین هزینه و ضرر آن باشد. شرکت‌های موفق افرادی را استخدام نمی‌کنند تا بعد به آنها آموزش بدهند. آنها افراد موفق را استخدام می‌کنند و بعد به آنها انگیزه می‌دهند. در این فصل راجع به استخدام، جذب و اخراج نیروی انسانی برای کسب و کارها صحبت شده است.

مجموعه این شش فصل کتاب «ستاره کارآفرینی شوید» می‌تواند نکات کلیدی و کاربردی زیادی را برای موفقیت در اختیار کارآفرینان قرار دهد.

نویسندگان کتاب ستاره کارآفرینی:

علی خادم الرضا، دکتری حرفه‌ای کارآفرینی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای از دانشگاه تهران، دارنده MBA در دو گرایش مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی از Elearnever سوئد، مؤلف، مدرس و مشاور کارآفرینی و توسعه کسب و کار، مدرس دوره‌های MBA، عضو هیئت علمی‌ آکادمی‌ مجازی ایرانیان و EBS سوئد و بینانگذار و مدیر چندین کسب و کار

محسن جعفرپور، دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، مدرس، سخنران و نویسنده در حوزه کسب و کار، رفتار مصرف کننده و عشق برند، مدرس دانشگاه، مشاور سازمان‌های خصوصی و دولتی، عضو هیئت علمی هلدینگ دیبانژ و بینانگذار و مدیر چندین کسب و کار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]