اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961214285835028

کتاب دوم از مجموعه کتاب‌های معجزه کسب‌و‌کار اینترنتی

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی منتشر شد

کد: 13961214285835028

https://goo.gl/8jGwbj

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه بهترین زمان برای راه‌­اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی است. جمعیت جوان تحصیل کرده، نیازهای فراوان بی پاسخ، بازارهای کم رقابت و بکر این وعده را می‌دهند که در صورت حضور در فضای مجازی، موفقیت‌های بزرگ در انتظار کسب و کار خواهد بود. گواه آن نمونه‌های فراوان کسب‌و‌کارهای اینترنتی موفق سال‌های اخیر است.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی منتشر شد
کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی | کتاب دوم از مجموعه معجزه کسب و کار اینترنتی

همواره و در هر سفری، قدم اول مهم­ترین قدم است. مطالعه کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی قدم اول برای راه­ اندازی کسب و کار اینترنتی است و به شما کمک می­ کند قدم اولتان را محکم و استوار بردارید.

به گزارش کیمیا فکر بزرگ؛ تغییر پارادایم اساسی برای کسب‌و‌کارها در راه است. اگر ما خود را با آن تطبیق ندهیم، به انسان­‌های غارنشین عصر جدید تبدیل خواهیم شد!

هر فرصت طلایی، زمان مشخصی برای استفاده دارد. بعد از گذشت آن زمان، فرصت طلایی از دست می‌رود. ۱۰ سال قبل به راحتی می‌شد وارد بازارهایی مانند فست‌فود، آبمیوه، بستی و … شد و در مدت کوتاهی فروشگا­ه‌های زنجیره‌ای و درآمدهای باور نکردنی خلق کرد. اما در حال حاضر فقط ورود به این بازارها به عنوان یک مغازه کوچک، صدها میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.

امروز، فرصت طلایی راه‌­اندازی کسب‌و‌کارهای اینترنتی است. شاید در آینده این فرصت طلایی نیز از دست برود!

اما نگران نباشید! برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی نیازی به دانش برنامه‌­نویسی یا حتی استفاده حرفه‌ای از کامپیوتر نیست. توانایی در مهارت­‌های کامپیوتری اگر در حد نصب نرم‌افزارهای معمولی نیز باشد، می‌توانید به کمک امکانات جدید وب‌سایت­ را راه ­اندازی کنید.

در کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی تلاش شده است تا بینش لازم و مسیر صحیح حرکت برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی را برای شما ترسیم شود. کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتیشامل مهم‌ترین، کاربردی‌ترین و اثر بخش­ترین ایده‌ها و مطالب آموزشی است که هر کارآفرین اینترنتی باید آن­ها را بداند و به کار گیرد.

سر فصل های کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

فصل اول) چرا کسب‌و‌کار اینترنتی؟

نابودی کسب‌و‌کارهای سنتی/ چه عواملی بر نابودی کسب‌و‌کارهای سنتی اثر می‌گذارند؟/ معرفی کسب‌و‌کار اینترنتی/ مزایای کارآفرینی و کسب‌و‌کار اینترنتی/ مزایای کارآفرینی اینترنتی.

فصل دوم) آستین‌ها را تا مچ بالا بزنید!

نام یا دامنه وب‌سایت اینترنتی/ گرفتن هاست یا فضای میزبانی/ سیستم مدیریت محتوا/ وردپرس/ مراحل راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی.

فصل سوم) اجزا و قسمت‌های اصلی یک سایت

خانه/ وبلاگ/ درباره ما/ تماس با ما/ جستجو در سایت/ فروشگاه/ تنظیمات فروشگاه/ درگاه پرداخت/ کوپن تخفیف/ محصولات/ عضویت/ مهم‌ترین روش‌های گرفتن عضویت در سایت.

فصل چهارم) بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی/ رسانه‌های بازاریابی نوین/ گذار از بازاریابی آفلاین به بازاریابی آنلاین/ سیر تحول بازاریابی اینترنتی.

فصل پنجم) مدل‌ها و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی

مدل بازاریابی اینترنتی/ استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی/ استراتژی تولید محتوا.

فصل ششم) تکنیک‌ها و روش‌های بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محتوایی/ بازاریابی ایمیلی/ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی/ بازاریابی با موتورهای جستجو/ بازاریابی ویدئویی/ بازاریابی رابطه‌ای/ بازاریابی موبایلی/ انواع تبلیغات اینترنتی و آنلاین.

چند نکته در مورد کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

  1. کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی یک کتاب کاربردی است. زمانی می‌توان از آن بیشتر بهره­ برد که دست به کار شده و به آموزش‌های آن عمل کرد. بنابراین آکادمی مجازی ایرانیانبرای افرادی که به آموزش‌های این کتاب عمل کرده و سایت خود را راه‌­اندازی کنند، گواهی­نامه معتبر اعطا می­‌کند. می‌توانید به سایت Elearnever.com مراجعه کنید.
  2. کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی چکیده بخش‌هایی از دوره Mini-MBA کارآفرینی اینترنتی است که توسط نویسنده کتاب (علی خادم الرضا) تدریس می­‌شود. بنابراین می‌توانید از کاربردی­ و اثربخش بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  3. این کتاب علاقمندان را از پرداخت هزینه‌های فراوان به شرکت‌های گوناگون برای راه­‌اندازی و توسعه وب‌سایت بی­ نیاز می‌کند.
  4. در این کتاب QRcode‌هایی قرار دارد. که می­ تواناز طریق آن­‌ها به محتوای آموزشی صوتی، تصویری و متنی ارزشمند و تکمیلی دسترسی داشت.

نویسنده : علی خادم ­الرضا

  • دکتری حرفه‌ای کارآفرینی از دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای از دانشگاه تهران
  • MBA در دو گرایش مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی از Elearnever سوئد
  • مؤلف، مدرس و مشاور کارآفرینی و توسعه کسب‌و‌کار
  • مدرس دوره‌های MBA
  • عضو هیئت علمی آکادمی مجازی ایرانیان و EBS سوئد
  • بینانگذار و مدیر چندین کسب‌و‌کار
  • مشاور سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب