اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970707319085028

کتاب »ستاره بازاریابی شوید» منتشر شد

کد: 13970707319085028

https://goo.gl/fJGWkX

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «ستاره بازاریابی شوید» به علاقه‌مندان به آشنایی با بهترین­ استراتژی‌ها، راهکارها، ابزارها و روش‌های بازاریابی برای کسب‌‌وکار خود کمک خواهد کرد تا با موفقیت به کار بپردازند.

کتاب ستاره بازاریابی شوید
ایده ها و روش های ناب برای موفقیت در بازاریابی کسب و کارها در بازار فعلی ایران

ایده‌ها، روش‌ها، مطالب و آموزش­‌های کتاب ستاره بازاریابی شوید کاملا با فضای کسب‌‌وکارهای کشور مطابقت دارد و راهکارهای آن برای همین بازار و همین شرایط قابل‌ اجرا است

به گزارش کیمیا فکر بزرگ، کتاب دوم از مجموعه ستارگان کسب و کار با نام ستاره بازاریابی شوید منتشر شد. در کتاب ستاره بازاریابی شوید، ایده‌ها و روش‌های ناب بازاریابی برای تحول کسب‌وکارهای خرد در شرایط فعلی کسب‌وکار کشور ارائه شده است.

بازاریابی، ارائه تبلیغات جذاب نیست. بازاریابی، فروش محصولات نیست. بازاریابی قسمتی از کسب و کار نیست. بازاریابی خود کسب و کار است.

بنابراین برای موفقیت در کسب‌ و کار باید در زمینه­‌ای بهترین بود. باید همواره به دنبال راه‌هایی بود تا برای بازار هدف مشخص «ویژه و متمایز» بود تا باقی ماند و رشد کرد. موضوع و هدف بازاریابی نوین خلق همین تمایز است.

نویسندگان در این کتاب عصاره تجربه چندین ساله خود از کارآفرینی و مدیریت کسب‌ و کار در شرایط متغیر بازار کشور، تحصیلات دانشگاهی تخصصی، مطالعه منظم همیشگی، تدریس دانشگاهی و کارگاهی و ساعت­‌ها مشاوره را به زبانی ساده و کاربردی تألیف کرده‌اند.

دکتر علی خادم الرضا و دکتر محسن جعفر پور در کتاب ستاره بازاریابی شوید آموزش‌های اساسی و راهکارهای کاملاً عملیاتی را با علاقه‌مندان در میان گذاشتع‌اند تا علاقه‌مندان بتوانند با یادگیری و اجرای آن‌ها، خود و کسب‌‌و‌کارشان را متمایز کنند و در این بازار رقابتی موفق باشند.

هدف کیمیا فکر بزرگ نیز از خلق مجموعه کتاب‌های «ستارگان کسب و کار» و در اینجا کتاب شماره 2 با نام «ستاره بازاریابی شوید» این است که به کارآفرینان و مدیران موفق کمک شود، تا در هرجایی که قرار دارند، کسب و کار خود را در مسیر موفقیت به جلو هدایت کنند.

همچنین کتاب اول از مجموعه ستارگان کسب و کار کتاب «ستاره کارآفرینی شوید» در سال 1396 چاپ و منتشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب