اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970707319055028

بسته آموزشی کارشناسی ارشد شهرسازی

کد: 13970707319055028

https://goo.gl/CzrycV

، تهران , (اخبار رسمی): بسته آموزشی کارشناسی ارشد شهرسازی کیمیا فکر بزرگ، یکی از کامل‌ترین جایگزین‌ها برای کلاس‌های حضوری است. ویژگی‌های این بسته آموزشی استفاده از مفیدترین مطالب از به‌روزترین منابع آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی، تأکید بر کلید واژه‌ها و نکات طلایی مورد استفاده در سوالات آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی است.

بسته آموزشی کارشناسی ارشد شهرسازی
کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری | کارشناسی ارشد طراحی شهری | کارشناسی ارشد شهرسازی | کیمیا فکر بزرگ

بسته آموزشی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی کیمیا فکر بزرگ فقط برای کسانی است که هدف قاطع قبولی در کنکور کارشناسی ارشد شهرسازی دارند

به گزارش کیمیا فکر بزرگ، از جمله مشکلات اساس داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی، گستردگی زیاد منابع آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی و در مواردی به روز نبودن و معتبر نبودن آنها است. به همین دلیل دسترسی به کتاب‌های معتبر آموزشی که در بردارنده مطالب و نکات به روز، قابل استناد، کلیدی و مهم باشند اهمیت به سزایی دارد.

خدمات آموزشی کارشناسی ارشد شهرسازی کیمیا فکر بزرگ می‌تواند مهمترین دغدغه داوطلبان که «چه چیزی بخوانیم ؟» را رفع کند. همچنین سردرگمی آنها در مطالعه منابع متعدد را از بین می­‌برد و موجب صرفه جویی قابل ملاحظه در زمان می­‌شود.

کیمیا فکر بزرگ بعد از چندین سال فعالیت آموزشی و تجربه تدریس بسیار موفق برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی، مطالب مفید و کاربردی فراوانی در قالب‌های مختلف جهت استفاده داوطلبان کنکور گردآوری کرده است.

بسته‌های آموزشی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی کیمیا فکر بزرگ

این مجموعه شامل دو بسته برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری ، برنامه ریزی منطقه‌ای و مدیریت شهری و همین طور گرایش طراحی شهری است. بسته گرایش‌های برنامه‌ریزی شامل ۵ کتاب و بسته طراحی شهری شامل ۴ کتاب است.

در همین راستا ویژگی‌های کتاب‌های بسته آموزشی ارشد شهرسازی کیمیا فکر بزرگ عبارتند از مفیدترین مطالب از به روزترین منابع آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی، تأکید بر کلید واژه‌ها و نکات طلایی مورد استفاده در سوالات آزمون کارشناسی ارشد، هماهنگی و انطباق کامل کتاب‌ها با موضوعات مورد سوال در آزمون کارشناسی ارشد، استفاده از تصاویر مهم جهت انتقال بهتر مفاهیم و ثبت ذهنی مطالب، شامل جمع بندی و خلاصه نکات در انتهای هر فصل از کتاب، پوشش دهنده بخش عمده‌ای از موضوعات آزمون کارشناسی ارشد با صرف زمان بسیار کم.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این کتاب‌ها و نحوه تهیه آنها می‌توانند به بخش مربوط به بسته‌های آموزشی آزمون ارشد شهرسازی کیمیا فکر بزرگ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش