اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394121153964835

بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه‌ای تندیس طلا دریافت کرد.

برای دومین سال متوالی، اهدای تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به بیمه رازی

کد: 1394121153964835

http://j.mp/24Aq8Tu

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه ای برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

بیمه رازی، برای دومین سال متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، این مجموعه در پانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که نهم اسفندماه سال جاری مصادف با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد، تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این مراسم با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت و جمع کثیری از مدیران و صاحب نظران بخش های تولیدی، خدماتی و اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

هر سال، در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، براساس آیین‌نامه ارزیابی عملکرد واحدهای اقتصادی، بنگاه‌های اقتصادی را شناسایی و پس از ارزیابی‌های لازم طی مراسمی به شرکت‌های برتر اهدای تندیس و گواهینامه دارد.

حضور بیمه رازی در این همایش به سال 89 برمی گردد. بیمه رازی سال‌های 89 و 90 موفق به دریافت گواهینامه، سال‌های 91 و 92 موفق به کسب تندیس برنز و سال 93 به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه‌ای تندیس طلایی را دریافت کرد، امسال نیز برای دومین سال متوالی و با حمایت مشتریان همیشه راضی بیمه رازی، تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان را در صنعت بیمه کشور دریافت کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بیمه رازی به آدرس www.razi24.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]