اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133824835

از سوی بیمه رازی

قهرمانان کشتی بیمه عمر شدند

کد: 13950701133824835

https://goo.gl/Cn41CW

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 21 نفر از ملی پوشان کشتی، مربیان و اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی و پیشکسوتان کشتی کشور و اعضای تیم کشتی بیمه رازی تحت پوشش بیمه های بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه رازی قرارگرفتند.

تیم ملی کشتی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه رازی، عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه رازی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور تکریم قهرمانان، پیشکسوتان و افتخار آفرینان کشتی کشور، بیش از 21 نفر از ملی پوشان کشتی، مربیان و اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور و یا اعضای خانواده آنان ازجمله آقای غلامرضا محمدی مربی تیم ملی کشتی آزاد آقای حسن رنگرز نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی، آقای دکتر آزاد بخت پزشک تیم کشتی بیمه رازی و... تحت پوشش بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی قرارگرفتند.

مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی ارائه خدمات و تسهیلات بیمه ای به ورزشکاران و حمایت از آنان را یکی افتخارات شرکت بیمه رازی برشمرد و افزود استقبال بسیار خوب مردم عزیز کشورمان از محصولات متنوع بیمه های زندگی بیمه رازی مسئولیت حرفه ای و اجتماعی ما را سنگین تر و عزم ما را برای عرضه گسترده خدمات بیمه ای محکم تر ساخته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]