اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148894835

توسط بیمه رازی

زائران عتبات عالیات بیمه می شوند

کد: 13950712148894835

https://goo.gl/eLPrn3

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه آسیا زائران عتبات عالیات را با حق بیمه حداقل 50 هزار ریال تحت پوشش بیمه حوادث قرار می دهد.

عتبات عالیات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه رازی با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری سالار شهیدان در اطلاعیه ای با اشاره به حضور گسترده هموطنان در ایام خاص زیارتی و حضور میلیونی به ویژه در ایام اربعین و لزوم تامین نیاز بیمه ای آنان اعلام کرد: بیمه آسیا با استفاده از ظرفیت و گستردگی شعبه ها و شبکه فروش خوددر سراسر کشور، زائران ایرانی و خارجی عتبات عالیات که به قصد سیاحت و یا زیارت به کشور عراق سفر می کنند رادر دو قالب بیمه نامه انفرادی و گروهی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می دهد.

بنابراین اطلاعیه، بیمه آسیا زائران عتبات عالیات را در قبال خطرات فوت، نقص عضو و از کارافتادگی دائم (کلی و جزئی) و هزینه های پزشکی و آمبولانس بر اثر حوادث، حوادث تروریستی، انفجار و یا عملکرد ادوات جنگی در محدوده جغرافیایی شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا تحت پوشش قرار می دهد.

این اطلاعیه می افزاید: بیمه شدگان از ساعت 24 تاریخ شروع سفر مبدا در ایران، در طول سفر در کشور عراق و تا ساعت 24 تاریخ پایان سفر در ایران در قالب دو طرح 15 روزه و یک ماهه با سرمایه انتخابی بیمه نامه از حداقل 150 میلیون ریال تا حداکثر 700 میلیون ریال در قالب پنج طرح مختلف تحت پوشش بیمه حوادث بیمه آسیا قرار می گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]