اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111704835

بیمه رازی انجام می دهد

استاندارد سازی مشاغل و نیاز سنجی

کد: 13950613111704835

http://goo.gl/z6w3AH

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در کشور در نظر دارد تا نسبت به اخذ گواهینامه های 10004 & 10002 ISO نیز همراه با استاندارد سازی مشاغل خوداقدام کند.

استاندارد سازی مشاغل و نیاز سنجی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از  از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، شرکت بیمه رازی برای حضور گسترده در بازار های داخلی وخارجی و همچنین استانداردسازی بین المللی فعالیت هایش پروژه استاندارد سازی کلیه مشاغل خود را در شعبه های سراسر کشور آغاز کرده و پس از آن نیز تعیین نیاز های آموزشی کلیه مشاغل را در ادامه دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است در جلسه ای که به همین منظور با حضور قائم مقام مدیرعامل و کلیه مدیران ارشد شرکت برگزار شد، مقرر گردید کلیه مدیریت ها نسبت به باز نگری در چارت تمامی واحد ها و شعبه های سراسر کشور و شرح وظایف کارکنان براساس حضور فعال در بازار های جهانی اقدام کنند؛ تا پس از بررسی، نسبت به استاندارد سازی بین المللی مشاغل وتعیین نیاز های آموزشی خود و آماده شدن برای حضور در بازار ها و مجامع بین المللی برنامه ریزی های لازم انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه