اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118014835

تقدیر بیمه رازی از برنده ممتاز

شعار بیمه های زندگی انتخاب شد

کد: 13950617118014835

http://goo.gl/Drreq9

، تهران , (اخبار رسمی): در پانزدهمین جلسه دوره آموزش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی از برنده ممتاز مسابقه شعار بیمه های زندگی تقدیر شد.

بیمه عمر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، در پانزدهمین جلسه دوره آموزشی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی، طی برگزاری مراسمی با حضور معاون فنی بیمه های اشخاص و مدیر بیمه های عمر و حوادث و تعدادی از نمایندگان شرکت بیمه رازی، از کوروش درخشان یگانه برنده مسابقه فراخوان شعار بیمه های زندگی بیمه رازی تقدیر شد.

در این مراسم ابتدا عباس رنجبر کلهرودی مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت، ضمن ارائه گزارشی درباره نحوه ی برگزاری مسابقه شعار بیمه های زندگی، اعلام کرد: در این مسابقه بیش از صدها شعار از طرف هموطنان عزیز ارائه شد که شعار " رازی زندگی کن " آقای کوروش درخشان یگانه از طرف هیئت دوران به عنوان برترین شعار شناخته شد.

در ادامه فرشید بخشی، معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی نیز ضمن تشکر از اعتماد بسیار ارزشمند هموطنان عزیز به بیمه رازی و مشارکت گسترده در مسابقه انتخاب بهترین شعار بیمه های زندگی؛ بیان داشت: شرکت بیمه رازی با برنامه هایی که تدارک دیده است قصد دارد ضمن افزایش سهم بیمه های زندگی در سبد پرتفوی شرکت، در توسعه بیمه های زندگی در کشور نیز نقش مؤثری ایفا نماید و در این راستا گام های مؤثری بر داشته است.

در ادامه این مراسم 3 سکه بهار آزادی همراه با لوح تقدیر به آقای درخشان یگانه اعطا و از مشارکت فعالانه ایشان در ارائه شعار بیمه های زندگی و پیشنهادات ایشان تقدیر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بیمه رازی

شرکت بیمه رازی فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران از اوایل سال 1382 آغاز نمود و توانسته است با استخدام بیش از 600 نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن 42 شعبه و 1040 نمایندگی عمومی، 482 نمایندگی بیمه های عمر و همکاری با بیش از 414 کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه دهد. من رازی هستم ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه